12:28
0
کد خبر : 16067

نتیجه برد مقابل قهرمان آسیا؛ ایران رتبه نوزدهم فیفا را حفظ کرد

ایران با کسب یک برد و یک تساوی، در بین بیست تیم برتر فوتبال ملی جهان باقی می‌ماند.

نتیجه برد مقابل قهرمان آسیا؛ ایران رتبه نوزدهم فیفا را حفظ کرد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ عملکرد خوب ایران در وقفه بازی‌های ملی مهرماه باعث حفظ جایگاه ملی‌پوشان در رده‌بندی فیفا شد.

نکته مهم این است که پیروزی مقابل قطر به عنوان یکی از برترین تیم‌های آسیا و حفظ شکست‌ناپذیری برابر ازبکستان سبب شده تا ایران به شمار امتیازات خود در رنکینگ فیفا اضافه کند و در حالی که با نتایج خوب سنگال بیم یک رتبه سقوط تیم ملی در رده‌بندی جهانی وجود داشت، جایگاه نوزدهم خود را احتمالا در رنکینگ این ماه نگه دارد.
تیم ملی ایران احتمالا با 1627.58 امتیاز و تنها 0.4 برتری نسبت به سنگال در رتبه نوزدهم حضور خواهد داشت و با توجه به نتایج ضعیف دانمارک، با اطمینان خود را در میان بیست تیم برتر رنکینگ فیفا خواهد دید. این در حالی است که البته تیم ملی ایران از فرصت بسیار خوبی برخوردار است تا با جبران اختلاف 8 امتیازی تا تیم ملی آمریکا، جایگاه شانزدهم رنکینگ فیفا را نیز تا پایان مرحله مقدماتی جام‌جهانی به دست بیاورد.



شش تیم اول رنکینگ فیفا احتمالا بدون تغییر خواهند بود، اما پرتغال یک رده بالا آمده و هفتم شده، ایتالیا به رتبه نهم صعود کرده و آلمان در جایگاه یازدهم قرار دارد. همچنین مراکش با یک رده صعود احتمالی به رتبه سیزدهم جهان می‌رسد تا همچنان بهترین تیم آفریقایی باشد.

برچسب ها
کد خبر : 16067
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار