13:58
0
کد خبر : 16075

آرتتا: توخل گزینه مناسبی برای انگلیس خواهد بو‌د؛ ساکا آماده بازی است!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید توماس توخل از نظر او یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان است.

آرتتا: توخل گزینه مناسبی برای انگلیس خواهد بو‌د؛ ساکا آماده بازی است! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛آرسنال در بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس فرداشب به مصاف بورنموث خواهد رفت.
میکل آرتتا با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیم ملی انگلیس با توماس توخل، اعلام کرد که بازیکنان سه شیرها از این انتخاب خوشحال هستند.

میکل آرتتا در نشست خبری درباره انتخاب توماس توخل گفت:

بازیکنان انگلیس چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت. به نظرم او با تاکتیک‌هایی که در تیم‌هایش انتخاب می‌کند، یکی از بهترین مربیان جهان است. زمان بسیار هیجان انگیزی است. من با چند نفر از بازیکنان صحبت کردم و آن‌ها با خوشحالی از انتخاب توخل‌، لبخند به لب داشتند. این همکاری واقعا خوب بود.

وضعیت بوکایو ساکا؟


آسیب او جدی نیست. او به خوبی در حال ریکاوری است. او احتمالاً آنقدر خوب بود که در بازی دوم هم با انگلیس بازی کند. ما امروز چند آزمایش بزرگ داریم، بنابراین امیدواریم که وضعیت خوبی داشته باشد.

کای هاورتز؟


او چند مشکل داشت، اما ما همراه او هستیم. ارتباط خوبی با کادرفنی تیم ملی آلمان داریم. اگر او امروز خوب تمرین کند، شانس خوبی برای آمادگی و در دسترس بودن دارد.


گابریل مارتینلی؟

گابی دیروز بعدازظهر وارد انگلیس شد. دیروز او کمی تمرین کرد تا ببیند چه احساسی دارد. ما باید تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم ریسک کنیم یا نه، چون می‌دانم که او می‌خواهد این کار را انجام دهد.

مارتین اودگارد؟

وضعیت او برای این بازی مناسب نخواهد بود. هفته آینده داستان متفاوتی خواهیم داشت. او هنوز کار دارد و هفته آینده تعیین کننده خواهد بود.

تاکه‌هیرو تومیاسو؟


این را نمی‌دانیم که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود. به نظر نمی‌رسد مدت زمانی طولانی باشد. اما باید ببینیم وقتی او برمی‌گردد چه واکنشی نسبت به آمادگی‌اش خواهد داشت. ما واقعا به او نیاز داریم. کاری که او برای بازگشت انجام داد، شگفت انگیز بود.

توماس پارتی؟


بله توماس وضعیت خوبی دارد و مشکلی نیست.
برچسب ها
کد خبر : 16075
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار