15:21
0
کد خبر : 16081

تیاگو موتا: فوتبال خوبی بازی کنید، در نهایت پیروز خواهید شد

تیاگو موتا می‌گوید دوست دارد عملکرد خوبی را از تیمش ببیند که بهترین نتیجه را برای یوونتوس به همراه داشته باشد.

تیاگو موتا: فوتبال خوبی بازی کنید، در نهایت پیروز خواهید شد به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یوونتوس در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا شنبه شب در ورزشگاه خانگی‌ و در حضورش هوادارانش در یک بازی جذاب و تماشایی روبروی لاتزیو به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند پیروز این بازی باشد و سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

تیاگو موتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عملکرد یا نتیجه

من دوست دارم عملکردی رو ببینم که نتیجه خوبی را به همراه دارد. من هرگز به دنبال این که فقط عملکرد خوبی داشته باشیم نبودم. عمیقاً باور دارم که تیم‌ها باید خوب بازی کنند تا شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشند. گاهی پیش می‌آید که شما خوب بازی کنید اما برنده نشوید. اما معمولاً اینطور نیست. خوب بازی کردن معانی زیادی دارد. دفاع خوب، پرس خوب، کار تیمی خوب، تواضع و بخشندگی در زمین و این که همیشه کنار هم بمانید. پیشروی برای استفاده از فضاها. داشتن اشتیاق برای حمله کردن و گل زدن. خوب بازی کردن به جهات بسیاری به معنای داشتن شانس بیشتر برای پیروزی است. به همین دلیل است که عملکرد خوب مساوی با نتیجه گرفتن است.

بازیکنان مصدوم

ما برمر، میلیک و مک کنی را در اختیار نداریم. فاجولی در اختیار تیم خواهد بود و وه‌آ هم برگشته است.

استراحت دادن به ولاهوویچ

من دوست دارم اینطور تصور کنم که او برای حضور در تمامی مسابقات صددرصد آماده است. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که ممکن است که این طور نباشد. من به بازی فردا فکر می‌کنم. شرایط بسیار خوب است و حتماً بازی خواهد کرد. برای بازی‌های بعدی به صورت روزانه تصمیم می‌گیریم. اعضای کادر فنی با دیدن بازیکن متوجه می‌شوند که شرایط او چطور است و اگر بهترین اتفاق این باشد که در زمین حضور پیدا کند و دقایق بازی کردنش مدیریت شود این کار را خواهند کرد.

داگلاس لوئیز

من شخصاً خیلی کم با او صحبت کردم. رفتار بسیار خوبش در تمرینات را دیدم و فکر می‌کنم که شرایط بسیار خوبی دارد. این شرایط سخت برای بازیکنان قدرتمند مانند او مفید است چون می‌توان واکنش او به عنوان یک بازیکن و یک انسان را دید و من واکنشی فوق العاده از او دیدم. او می‌توانست متوقف شود چون شرایط جسمانی‌ای داشت که هرکسی ممکن است تجربه کند اما این کار را نکرد و به کارهایی که ما از او خواسته بودیم ادامه داد. مسیر او کاملا درست و تا به حال خودش را به ما ثابت کرده است اما می‌تواند بهتر شود.
برچسب ها
کد خبر : 16081
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار