23:31
0
کد خبر : 16112

نکیسا: ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور است و وقت خیلی زیادی برای تیمش می‌گذارد.

نکیسا: ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن پس از برد این تیم مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر. فوتبال تمام جذابیتش به همین است و اتفاقاتی که رخ می‌دهد. از هواداران عزیزمان خواهش کردم مقداری بیشتر صبوری کنند. تیم در شرایط خستگی بود و چند بازی اول را خارج از خانه بازی کرده بود. مقابل آلومینیوم چند موقعیت داشتیم که گل نشد و تیم خوب آلومینیوم توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و ما را در اصفهان شکست دهد. به آقای ربیعی، بازیکنان باغیرتمان و مردم اصفهان تبریک می گویم.
نکیسا ادامه داد: یک بازیکن خارجی و سیه‌چرده استقلال یک ضربه زد و چمن کنده شد. او پس از این صحنه چمن را آورد و سر جایش گذاشت که این صحنه برای من خیلی قشنگ بود. به نظرم چهار سال دیگر، کسی این نتایج را یادش نمی‌ماند و ولی دوستی‌ها و رفاقت‌ها پابرجا می‌ماند.
مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: خیلی متأسفم که فرهنگی باب شده که برخی از هواداران صبر و حوصله‌شان کم شده است. چه در رابطه با تیم سپاهان، چه ذوب‌آهن، چه  استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم‌ها این اتفاق در حال رخ‌ دادن است. هوادار وقتی هواخواه می‌شود زمانی است که می‌تواند با یک خسته نباشید گفتن کمک کند. من همیشه استقلال و پرسپولیس را بزرگ دیدم و بزرگ می‌بینم. به این نتایج نگاه نکنید و مطمئن باشید استقلال وجاهت و شان همیشگی خودش را دارد و با این نتایج جایگاهش متزلزل نخواهد شد. برای تیم خودمان خوشحالم و امیدوارم این نتایج و موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.
نکیسا درباره حمایت از ربیعی هم  گفت: ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور است و وقت خیلی زیادی برای تیمش می‌گذارد. او ارتباط خیلی نزدیکی با مدیریت و بازیکنان دارد. هرچقدر ارتباط بین مدیران عامل و سرمربیان بهتر و نزدیک‌تر باشد و اختلاف سلایقشان در خفا باشد و تعریف و تمجیدها در ملأعام باشد، آرامش بیشتری به مخاطبان منتقل خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 16112
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار