16:02
0
کد خبر : 16148

خوشامدگویی فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال + عکس

فرهاد مجیدی، سرمربی سابق و محبوب باشگاه استقلال، به مرد اول نیمکت این باشگاه خوشامد گفت.

خوشامدگویی فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال + عکس
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  شب گذشته و پس از شکست تلخ و سنگین استقلال در خانه مقابل ذوب‌آهن بود که این باشگاه بلافاصله خبر توافق با پیتسو موسیمانه، سرمربی مشهور و آفریقایی را منتشر کرد و به این ترتیب سهراب بختیاری‌زاده بعد از چند هفته حضور موقت روی نیمکت باشگاه استقلال به عنوان سرمربی بزودی جای خود را به موسیمانه خواهد داد. این سرمربی باتجربه که در سال‌های اخیر و در قاره آفریقا به افتخارات قابل توجهی دست یافته، امید اول هواداران باشگاه استقلال برای گذر از این روزهای دشوار و تلخ محسوب می‌شود.


اما فرهاد مجیدی، سرمربی سابق و محبوب باشگاه استقلال، دقایقی قبل و با انتشار یک استوری به موسیمانه بابت حضور در این باشگاه تبریک گفت. جالب اینجاست بعد از برکناری جواد نکونام، از فرهاد مجیدی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای حضور روی نیمکت باشگاه استقلال نام برده می‌شد و حتی خود او فاش کرد که مدیران این باشگاه بلافاصله بعد از شکست آبی‌پوشان در دربی، سفری به دبی داشته و با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال مذاکره کردند. اما این پیشنهاد مورد قبول فرهاد مجیدی قرار نگرفت و در نهایت بازگشت او بعد از حدود دو سال به استقلال منتفی شد. اما مجیدی هم مثل سرمربیان سابق این تیم به پیتسو موسیمانه هم بابت حضور در این باشگاه تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده است. جالب اینجاست فرهاد مجیدی در سال‌های اخیر و بعد از انتصاب هر یک از سرمربیان استقلال که حتی شاید رابطه چندان خوبی نیز با برخی‌شان نداشته، به آنها بابت حضور در این باشگاه تبریک گفت و این روال در مورد پیتسو موسیمانه نیز صادق بوده است.

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر با فرهاد مجیدی حاصل شده و این سرمربی در فصل رویایی و بدون شکست و با کسب انواع رکوردهای شاید جاودانه در فوتبال ایران، به افتخار بزرگی دست یافته و در قامت سرمربی نیز با استقلال جام قهرمانی را بالای سر برد. اما فرهاد مجیدی ترجیح داد بلافاصله بعد از کسب به عنوان قهرمانی از این باشگاه جدا شود و او در حدود یک سال و نیم اخیر در امارات مستقر بوده و بعد از چند ماه حضور نیمکت باشگاه الاتحاد کلبا، هفته‌های اخیر را بدون تیم سپری کرده است. علی‌رغم شایعات بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، به نظر می‌رسد او همچنان قصد دارد رویاهای خود را در لیگ امارات جستجو کند و حالا خوش‌آمدگویی فرهاد به موسیمانه نشان می‌دهد که روال همیشگی او در مورد سرمربیان جدید استقلال همچنان استمرار دارد.
برچسب ها
کد خبر : 16148
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار