17:36
0
کد خبر : 16154

فرار روستوف از شکست با درخشش محبی

مهاجم ایرانی روستوف مانع از شکست تیمش مقابل تیم پاری شد.

فرار روستوف از شکست با درخشش محبی
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف درحالی‌که محمد محبی را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب و خط حمله داشت، در ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم نیژنی نووگرود مقابل پاری رده دوازدهمی قرار گرفت.
روستوف که قبل از فیفادی نمایش ضعیفی داشت و در چهار بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی نشده بود، در بازی خارج از خانه امروز در آستانه شکست مقابل پاری قرار داشت که محمد محبی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.
مهاجم ایرانی روستوف که در دقایق ابتدایی مسابقه یک ضربه سر زده و توپ از روی خط برگشت داده شده بود، در دقیقه ۹۰ توانست تیمش را از شکست نجات بدهد و یک پنالتی مقابل پاری بگیرد.
محبی در لحظات پایانی مسابقه امروز با فرار به محوطه جریمه و خطای مدافع حریف، یک پنالتی گرفت تا روستوف گل اول را بزند و به تساوی یک بر یک در این دیدار خارج از خانه دست پیدا کند.
روستوف پس از سه شکست متوالی در دیدارهای اخیرش امروز توانست با نمایش موثر محمد محبی از این بحران کمی فاصله بگیرد و به تساوی یک بر یک برابر پاری برسد تا ۱۳ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در رتبه هشتم جدول لیگ برتر روسیه بایستد.
برچسب ها
کد خبر : 16154
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار