22:29
0
کد خبر : 16174

تن هاخ: نباید به این برد بها داد؛ تنها بازی بد این فصل با تاتنهام بود

اریک تن هاخ درباره پیروزی منچستریونایتد‌ مقابل برنتفورد صحبت کرد.

تن هاخ: نباید به این برد بها داد؛ تنها بازی بد این فصل با تاتنهام بود
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد پس از پنج بازی بدون برد موفق به پیروزی دو بر یک مقابل برنتفورد شد.

اریک تن هاخ در پایان بازی از وضعیت خوب تیمش در این فصل با وجود حضور در رده یازدهم جدول و کسب سه برد از هشت مسابقه ابتدایی گفت.

گل اول برنتفورد در شرایط مشکوک

ما نفهمیدیم که چرا دلیخت را به بیرون از زمین فرستادند. آن لحظه خیلی مهم بود چون برنتفورد روی کرنرها خیلی خوب کار می‌کند و ما یکی از بازیکنان سرزن تیم را کم داشتیم.  قبل از بازی، از این گفتیم که باید گل بزنیم و امروز دو گل زیبا زدیم. من شخصیت خیلی خوبی را در این تیم دیدم. آن‌ها پس از مانعی بزرگ، برای کسب پیروزی مصمم بودند. واقعا لذت بردم و فوتبال خیلی خوبی دیدیم. طبیعتا پس از دریافت کردن آن گل غیر منصفانه، عصبی بودیم و همین، موتور محرکه ما شد. 

روند منچستریونایتد در این فصل

تنها بازی بد ما مقابل تاتنهام بود که ده نفره شدیم. در باقی بازی‌ها، روحیه جنگندگی را به نمایش گذاشتیم و بر اساس همان پیش خواهیم رفت. نباید به این نتیجه خیلی بها داد؛ این صرفا یک برد است. فشار همیشه وجود دارد و ما باید در تمامی بازی‌ها برنده شویم.  همه چیز از روحیه جنگندگی شروع می‌شود. وقتی همه ما این را با خود داشته باشیم، تیمی خواهیم بود که می‌تواند برای جام‌ها رقابت کند. 

عملکرد بازیکنان

هویلوند خوب بود و کار ترکیبی را به خوبی انجام می‌داد و این در بازی امروز، اهمیت زیادی داشت. ما می‌دانیم که او فرصت‌طلب است و این همان چیزی است که تیم ما طی هفته‌های ابتدایی فصل، کم داشت.    از عملکرد رشفورد لذت بردم. دیدید که چه توانایی‌هایی دارد. ما این‌ها را در تمامی بازی‌ها می‌خواهیم. بسیار پر تلاش ظاهر شد و سپس سانتری فوق العاده انجام داد.

حمایت هواداران یونایتد

ما بهترین هواداران دنیا را داریم و بسیار خوشحال هستیم که این باشگاه را نمایندگی می‌کنیم. ما متحد هستیم و این اهمیت دارد، چرا که خیلی‌ها علیه ما هستند. آن‌ها حتی وقتی همه علیه ما هستند، از ما حمایت می‌کنند. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. به نظر من، هواداران تیم یکی از دلایل شروع خوب ما در نیمه دوم بودند.


برچسب ها
کد خبر : 16174
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار