14:21
0
کد خبر : 16209

چالش بزرگ عربستان برای اخراج روبرتو مانچینی

احتمال اخراج روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی عربستان افزایش یافته است.

چالش بزرگ عربستان برای اخراج روبرتو مانچینی
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ عملکرد عربستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی تا این‌جای کار اصلا هواداران تیم ملی فوتبال این کشور را راضی نکرده و پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا و این مسابقات، هواداران عربستانی به دنبال اخراج روبرتو مانچینی از این کشور هستند.

به دنبال اخراج روبرتو مانچینی از این کشور هستند. در شب تساوی بدون گل مقابل بحرین، بخشی از هواداران خواستار اخراج مانچینی شدند و حتی کارشناسان فوتبال این کشور از جمله یاسر القحطانی، مهاجم سال‌های نه‌چندان دور این تیم قطع همکاری با مانچینی را تصمیمی درست عنوان کردند. با این حال دغدغه فعلی فدراسیون فوتبال عربستان، چگونگی قطع همکاری با مانچینی به دلیل قرارداد سنگین وی خواهد بود. 

به گزارش سایت اسپورت سعودی، فدراسیون فوتبال عربستان برای فسخ قرارداد مانچینی باید مبلغ «20 میلیون دلار غرامت» پرداخت کند. بر اساس گزارش سعودی اسپورت، فدراسیون عربستان در مدت یک سال حضور مانچینی «50 میلیون دلار» هزینه کرده است که به طور میانگین برای هر بازی ۲.۸ میلیون دلار محسوب می‌شود. تیم ملی عربستان زیر نظر مانچینی 18 بازی انجام داده که تنها در 7 بازی به پیروزی رسیده، 7 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و در 6 بازی باخته است.



البته رسانه‌های عربستان مدعی شده‌اند که احتمال حضور یک سرمربی موفق مراکشی روی نیمکت این تیم نیز وجود دارد و این گمانه‌زنی‌ها ذهن را به سمت حسین عموته سرمربی اردن می‌برد که توانسته این تیم را به فینال جام ملت‌ها برساند و در آنجا مقابل قطر با ضربات پنالتی اکرم عفیف نتیجه را واگذار کرده است.

چیزی که هنوز به صورت قطعی مشخص است این است که علیرغم شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره اعلام نام سرمربی بعدی عربستان، از بین هروه رنارد، رامون دیاز و همچنین حسین عموته، هیچ کدام به صورت قطعی به نتیجه نرسیده است. با این حال با توجه به تجربه درخشانی که عربستانی‌ها با هروه رنارد داشته‌اند، اقبال عمومی در این کشور و خصوصا بین رسانه‌های آن به این مربی است.
برچسب ها
کد خبر : 16209
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار