19:47
0
کد خبر : 16233

کرسپو: الهلال مدعی اول قهرمانی در لیگ نخبگان است

سرمربی العین می‌گوید که الهلال برای کسب قهرمانی در آسیا سرمایه‌گذاری کرده است.

کرسپو: الهلال مدعی اول قهرمانی در لیگ نخبگان است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛   هرنان کرسپو، سرمربی تیم فوتبال العین امارات، در توصیف تیم الهلال، رقیبش در لیگ قهرمانان آسیا، آن را یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا دانست و اشاره کرد که این تیم شایسته قهرمانی در دوره گذشته بود؛ دوره‌ای که تیم العین موفق به کسب جام شد. این اظهارات در آستانه‌ی دیدار دو تیم در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ مطرح شد.

کرسپو در کنفرانس خبری که در سالن اصلی ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین برگزار شد، گفت:

 ما آماده‌ی رویارویی با حریف خود هستیم و اگر بگویم که الهلال بهترین تیم آسیاست، حرف تازه‌ای نزده‌ام. ما به همه احترام می‌گذاریم، اما حقیقت این است که الهلال شایسته‌ی قهرمانی در دوره‌ی گذشته بود. تیمی قوی است و اکنون حتی قوی‌تر شده است.

آمار و ارقام تیم الهلال تحت هدایت ژرژ ژسوس واقعاً شگفت‌انگیز و قدرتمند است. آن‌ها در ۶۵ بازی، ۶۰ پیروزی به دست آورده‌اند، ۴ تساوی داشته‌اند و تنها یک بار شکست خورده‌اند. امیدوارم که دیدار ما با آن‌ها با رقابتی بزرگ همراه باشد.

باید واقع‌بین باشیم. الهلال سرمایه‌گذاری کلانی کرده تا بتواند قهرمانی آسیا را به دست آورد. ما هم به دنبال پیروزی هستیم. سال گذشته توانستیم قهرمان شویم، پس چرا نتوانیم این کار را دوباره انجام دهیم و الهلال را بار دیگر شکست دهیم؟ اما فارغ از نتیجه این بازی، ما باید به مرحله بعدی صعود کنیم و فردا نیز قادر به کسب پیروزی مجدد هستیم.

ما الهلال را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که آن‌ها مدعی اصلی قهرمانی این فصل هستند، اما ما نیز به خود و توانایی‌هایمان اطمینان داریم و با تمام توان از نشان باشگاه دفاع خواهیم کرد.

ما به حضور خود در این رقابت بزرگ افتخار می‌کنیم و فردا مقابل الهلال، بهترین تیم آسیا، به میدان خواهیم رفت. ما برای پیروزی خواهیم جنگید، در حالی که به الهلال و تمامی بازیکنانش احترام می‌گذاریم.

از اخراج شدن نمی‌ترسم.» او ادامه داد: «بیایید از بازی لذت ببریم. بازی در ورزشگاه هزاع بن زاید همیشه لذت‌بخش است و هواداران ما همیشه تفاوت را رقم می‌زنند. چنین بازی‌هایی معمولاً هیجان بیشتری دارند و از لحاظ ذهنی آماده شدن آسان است، اما مهم‌ترین نکته، اجرای صحیح استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها است.
برچسب ها
کد خبر : 16233
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار