20:00
0
کد خبر : 16237

گواردیولا: صدرنشینی در لیگ برتر لذتبخش است

سرمربی ۵۳ ساله سیتیزن‌ها، از برد ثانیه‌های پایانی تیمش حسابی لذت برده است.

گواردیولا: صدرنشینی در لیگ برتر لذتبخش است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  پپ گواردیولا معتقد است که منچسترسیتی در مصاف با وولورهمپتون توانست به سبک لیورپول دوران یورگن کلوپ برنده شود. سیتیزن‌ها با گلی در لحظات پایانی مسابقه یاد شده، ۲-۱ برنده از زمین خارج شدند.

سرمربی منچسترسیتی، در پایان مسابقه در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:
 ما عادت نداریم مثل لیورپولِ یورگن کلوپ که بارها در دقایق آخر برنده می‌شد، در لحظات پایانی برنده شویم؛ اما عملکردمان در آن لحظه فوق‌العاده بود. ما بازیکنان با کیفیت زیادی در خط حمله داریم، اما حضور بازیکنان زیاد در محوطه جریمه، کار را سخت می‌کند. آن‌ها جدی و قوی هستند. ما خیلی خوب بازی کردیم. بازیکنانی که وارد بازی شدند باور نکردنی بودند. بردن به این شکل، حس خوبی دارد.
 ما خودمان قبلاً شکست در لحظات پایانی را تجربه کرده‌ایم. اما فوتبال همین است. هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند. ما به همان شکلی که می‌خواستیم بازی کردیم. گل زدن طی ۵۰ ثانیه آخر و صدرنشین شدن، لذتبخش است.
او درباره جنجال پس از گل پایانی نیز، توضیح داد:
درک نکردم که چرا چنین شد. نمی‌دانم کمک‌داور به چه دلیلی این کار را انجام داد. اما برناردو (سیلوا) موقعیت دروازه‌بان را مختل نکرده بود. در فوتبال امروزی، دروازه‌بان‌ها از سوی بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند. اما در این لحظه، (ژوزه) سا دید کامل داشت. سانتر فیل (فودن) و ضربه سر جان (استونز) فوق‌العاده بودند.

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره شرایط جدول گفت:
البته که به جدول نگاه می‌کنیم، اما پس از گذشت ۱۰ یا ۱۲ بازی از لیگ برتر، نباید زیاد به جدول توجه کرد؛ این فقط شروع کار است. اما قطعاً خوب پیروز شدن، زنده بودن و قرار داشتن در این موقعیت خوب است. لیورپول هنوز باید بازی کند، اما در حال حاضر ما در صدر هستیم و این حس فوق‌العاده‌ای دارد. 
گواردیولا همچنین درباره وضعیت کایل واکر و کوین دی بروین افزود:
فکر نمی‌کنم آن‌ها برای بازی وسط هفته آماده باشند. چند جلسه تمرینی در پیش داریم اما فکر نمی‌کنم
برچسب ها
کد خبر : 16237
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار