01:05
0
کد خبر : 16257

بارسلونا ۵-۱ سویا؛ هشدار تیم ترسناک فلیک به بایرن و رئال

بارسلونا در هفته دهم لالیگا با نتیجه 5-1 از سد سویا گذشت.

بارسلونا ۵-۱ سویا؛ هشدار تیم ترسناک فلیک به بایرن و رئال به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ این دیدار به میزبانی ورزشگاه المپیک مونتخوئیک پس از شروع هیجان خاصی نداشت و تا قبل از اینکه روبرت لواندوفسکی اولین گل را از روی ضربه پنالتی در دقیقه 24 به ثمر نرساند، بازی معمولی دنبال می‌شد.

گل لواندوفسکی جریان بازی را تغییر داد و میل بارسا برای گلزنی افزایش یافت. شاگردان هانسی فلیک روی کنترل توپ و میدان مسلط شدند که کمک کرد زودتر با گل دوم دست پیدا کنند. پدری تنها 4 دقیقه بعد از لواندوفسکی با یک ضربه دیدنی گل دوم را به ثمر رساند.

لواندوفسکی که در دقیقه 36 با بالا رفتن پرچم کمک داور دومین گلش مردود شد، دست از تلاش برنداشت و خیلی زود به گل دوم رسید. او در دقیقه 39 سومین گل را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 3-0 بارسا به پایان برسد.

بارسا در نیمه دوم هم خطرناک و با فشار روی دروازه حریف کار را دنبال کرد که به گل رسید اما رافینیا خوش شانس نبود و در دقیقه 49 این گل به دلیل آفساید مردود شد.

سویا بیکار ننشست و به دنبال کاهش اختلاف بود که در دقیقه 57 امید زیادی به یک ضربه پنالتی داشتند اما داور برخورد رومرو با کوبارسی را خطا تشخیص نداد. هر چه از نیمه دوم می گذشت بارسا بیشتر به کنترل بازی مسلط می‌شد و در مقابل فلیک تصمیم گرفت به بازیکنانش خیلی فشار نیاورد.

به دلیل نزدیک بودن مسابقات چمپیونزلیگ لواندوفسکی، رافینیا و یامال از ترکیب خارج شدند اما فشار حملات بارسا کم نشد و آن‌ها به چهارمین گل هم رسیدند. پابلو توره که به جای یامال وارد ترکیب شده بود در دقیقه 82 چهارمین گل میزبان را به ثمر رساند.

پس از این گل، گاوی به جای پدری وارد زمین شد تا تقریبا پس از 11 ماه دوری از میادین دوباره برای آبی اناری‌ها بازی کند. بازی کمی آرام شده بود که سویا از این موقعیت استفاده کرد و یکی از گل‌ها را در دقیقه 87 توسط استانیس ایدومبو جبران کرد.

بارسا تا لحظه آخر این بازی به دنبال یک برد پرگل بود و ضربه ایستگاهی توره یک ضرب در دقیقه 88 وارد دروازه سویا شد تا در نهایت آبی اناری ها 5-1 این بازی را پشت سر بگذارند.

با این پیروزی صدرنشین لالیگا 27 امتیازی شد و فاصله سه امتیازی با رئال مادرید رده دومی را حفظ کرد. سویا هم با 12 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.
برچسب ها
کد خبر : 16257
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار