17:40
0
کد خبر : 16297

آنچلوتی: در فوتبال امروز همه چیز تیم رقیب را می‌دانید

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با دورتموند راجع به لغو تمرین دورتموند در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

آنچلوتی: در فوتبال امروز همه چیز تیم رقیب را می‌دانید
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا از دورتموند پذیرایی خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از این مسابقه، درباره حواشی تمرین نکردن دورتموند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  و وضعیت تیمش صحبت کرد.

جدال دوباره با دورتموند

در بروسیا اول از همه مربی و همچنین چند بازیکن تغییر کرده است. آنها همان ایده فوتبال را حفظ کرده‌اند و تیمی فشرده در کارهای دفاعی هستند که با کیفیت فردی و تیمی خوبی بازی می‌کند. دورتموند تیمی است که برای پیروزی برابر آن باید صددرصد عالی بازی کنید. ما در صددرصد فرم همیشگی نیستیم، البته نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

لغو تمرین دورتموند به دلیل ترس از جاسوسی

فوتبال تغییر کرده است. شما همه چیز را در مورد تیم رقیب می‌دانید زیرا می‌توانید تمام بازی‌هایی که آنها انجام می‌دهند را ببینید. هیچ رازی وجود ندارد. من اطلاعات کافی برای ارزیابی تیم رقیب دارم.

افت جود بلینگام در هفته‌های اخیر

من  از جود راضی هستم. او در زمین می‌جنگد و بازیکن فداکاری است. من کاملا از بازی بلینگام رضایت دارم. بله، او مثل فصل قبل گل نزده، اما این شگفتی نیست. معتقدم گل‌هایی که پارسال زد، شگفت انگیز بودند. ما کمبودی از بابت گل‌های بلینگام نداریم، زیرا بازیکنان بسیار با استعدادی در فاز تهاجمی خود داریم.

پرس نکردن کیلیان امباپه 

بگذارید او گل بزند. من ترجیح می‌دهم او گل بزند تا پرس کند. من از امباپه همان چیزی را می‌خواهم که از بنزما می‌خواستم. در موقعیت خوبی قرار داشته باشد، باهوش باشد و پس از بازیابی توپ، یک انتقال سریع انجام دهد.


برچسب ها
کد خبر : 16297
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار