22:47
0
کد خبر : 16327

گاریدو: سخت است باور کنم گل نزدیم

خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش در روز شکست مقابل السد قطر تمجید کرد.

گاریدو: سخت است باور کنم گل نزدیم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در روزی که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت، با یک گل مقابل السد قطر شکست خورد.

خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی با تمجید از عملکرد شاگردان خود در این مسابقه تمجید کرد و یکی از دلایل شکست را کمک‌داور ویدیویی دانست.

شکست نزدیک برابر السد

ما بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم و باید ببینیم چرا چنین اتفاقی افتاد. ما بازی خوبی انجام دادیم و حریف را از بالا پرس کردیم و به السد شانسی ندادیم. شاید اگر در نیمه اول شجاع بودیم برنده بازی می شدیم چون می شد گل بزنیم. السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد ولی ما زمانی گل خوردیم که فرصتی روی دروازه ما ایجاد نمی شد. با این حال باور این موضوع سخت است که چطور گل نزدیم. نیمه اول انتظار داشتیم که با برد به رختکن برویم. اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما فقط روی یک فرصت گل خوردیم اتفاق خوبی نیست. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانیم یک لیست از فرصت‌هایی که داشتیم بنویسیم.



مسائل داوری مسابقه

نمی‌دانم در VAR هم چرا خوش شانس نبودیم. بارها بازی را به خاطر VAR نگه داشتند. بازیکنانم می‌توانند امروز به خاطر بازی‌ای که انجام دادند مغرور باشند اما ما باختیم و این فوتبال است و گاهی وقت‌ها مستحق پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. بازی برابر الاهلی و السد نشان می‌دهند که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه که داریم باید در بازی بعد حاضر شویم تا برنده شویم. یک اتفاق به نظر من رخ داد که لوکاس می‌توانست گل بزند ولی یک بازیکن او را لمس کرد و نتوانست شوت بزند. VAR موقعیت را چک کرد و ما دوباره ضربه خوردیم و برای من سوال است چرا ما خوش‌شانس نیستیم و همه چیز علیه ماست. 

وضعیت نامناسب تیم در جدول 

به هرحال بازیکنان ما می‌توانند احساس غرور داشته باشند نسبت به بازی‌ای که داشتند. متاسفانه نتیجه به نفع ما نبود و این زندگی و فوتبال است. بعضی وقت‌ها تنها راه ادامه دادند و دوباره و دوباره تلاش کردن است. در بازی بعدی، ما با همین انگیزه بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم به گل برسیم. 


برچسب ها
کد خبر : 16327
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار