21:30
0
کد خبر : 16388

النصر عربستان ۱-۰ استقلال؛ مقاومت آبی‌پوشان در هم شکست

تیم استقلال با وجود عملکرد قابل‌قبول مقابل النصر، با یک گل مقابل این تیم عربستانی شکست خورد.

النصر عربستان ۱-۰ استقلال؛ مقاومت آبی‌پوشان در هم شکست
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیدار دو تیم استقلال و النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا در حال برگزاری است.

در نیمه اول این مسابقه، تیم سهراب بختیاری‌زاده گرچه در خلق موقعیت و مالکیت توپ موفق عمل نکرد اما در فاز تدافعی، عملکرد مطلوبی داشت و توانست جلوی موقعیت‌سازی ستارگان النصر را بگیرد. مهم‌ترین اتفاق نیمه اول این مسابقه که با تساوی بدون گل به پایان رسید، مصدومیت مهرداد محمدی و حضور علیرضا کوشکی به جای او در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت بود.



در نیمه دوم هم مانند نیمه نخست، استقلال با رویکرد تدافعی و واکنش‌گرایانه پا به زمین گذاشت و تا حدود دقیقه ۷۰، فرصت زیادی به النصر برای باز کردن دروازه خود نداد اما تیم عربستانی کم‌کم به خود آمد که فرصت‌های این تیم با واکنش‌های خوب سیدحسین حسینی و عملکرد دفاعی عالی مدافعان استقلال، مانع از گلزنی النصر شد.



مقاومت استقلال اما در دقیقه ۸۱ و روی یک ضربه کرنر در هم شکست؛ ضربه سر کریستیانو رونالدو با واکنش تماشایی سیدحسین حسینی همراه شد و روی ریباند، آیمریک لاپورت ملی‌پوش تیم ملی اسپانیا دروازه استقلال را باز کرد تا النصر پرستاره با همین یک گل، استقلال را از پیش رو بردارد.



استقلال حالا با سه امتیاز در رده ششم جدول لیگ نخبگان آسیا قرار گرفته و النصر هفت امتیازی در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است.
برچسب ها
کد خبر : 16388
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار