20:44
0
کد خبر : 16450

اسکوچیچ: استحقاق این پیروزی را داشتیم

دراگان اسکوچیچ در خصوص پیروزی تراکتور برابر روشن تاجیکستان صحبت کرد.

اسکوچیچ: استحقاق این پیروزی را داشتیم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تراکتور با پیروزی مقابل روشن تاجیکستان در صدر جدول گروه خود از سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

دراگان اسکوچیچ در پایان بازی تیمش را لایق پیروزی در این مسابقه دانست.

برد مقابل روشن تاجیکستان 

تراکتور تیم برتر زمین بود و ما استحقاق برد را داشتیم. به تیم خودم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم. می‌توانستیم خیلی زودتر بازی را تمام کنیم؛ چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. من در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم راضی نبودم. حس می‌کردم کنترل بازی از دستمان خارج می‌شود و تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد. با این حال برد خوبی بود.

حذف موهات باگان هند از مسابقات 

دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسف هستم. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما هم دو بازی کمتر انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند.

بازی برگشت با روشن تاجیکستان 

تیم روشن برای ما قابل احترام بوده و تمرکز من روی تراکتور است و سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی کنیم. برای بازی با الوکره ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم‌، ولی من تصمیم‌گیر نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با صد درصد آمادگی حضور خواهیم داشت.

مسیر تراکتور در ادامه فصل

قطعاً ما رویاپردازی کرده و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم؛ اما از اکنون فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.



برچسب ها
کد خبر : 16450
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار