21:13
0
کد خبر : 16452

مورینیو: هنوز می‌توانم با منچستریونایتد قهرمان لیگ شوم!

ژوزه مورینیو پیش از جدال با تیم سابق خود در خصوص منچستریونایتد صحبت کرد.

مورینیو: هنوز می‌توانم با منچستریونایتد قهرمان لیگ شوم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد و فنرباغچه روز پنجشنبه یکی از مسابقات جذاب هفته سوم لیگ اروپا را برگزار می‌کنند.

تقابل دوباره ژوزه مورینیو با منچستریونایتد، یکی از نکات جذاب این مسابقات خواهد بود. او در نشست خبری پیش از مسابقه، درباره شرایط دوران حضور در منچستریونایتد و تقابل با اریک تن هاخ صحبت‌هایی را مطرح کرد.

جدال با منچستریونایتد و دوران حضور در این تیم

منچستریونایتد پس از جدایی من تغییر کرده است؟ صادقانه، حتی یک دقیقه هم به آن فکر نکرده‌ام. از روزی که جدا شدم، بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزو کرده‌ام. من با احساس خوب نسبت به باشگاه و هواداران، جدا شدم. من بهترین‌ها را برای آن‌ها به ارمغان آوردم. اگر وضعیت خوبی نداشته باشند، از این اتفاق خوشحال نمی‌شوم. در همان حال، منطقی نیست به این که به اتفاقات گذشته و حال فکر کنم. مهم‌ترین مسئله برای من، تدام حمایت آن‌ها از سرمربی‌شان است که به معنای ثبات و اعتماد است. آن‌ها در کنار حمایت، شرایطی را فراهم می‌کنند که سرمربی کارش را بهبود دهد. مسئله حمایت و اعتماد، نسبت به دوران من متفاوت است. همانطور که می‌دانید، ما لیگ اروپا را بردیم. ما در لیگ برتر دوم شدیم. فکر می‌کنم هنوز هم شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم... شاید منچسترسیتی را با کسر امتیاز جریمه کنند، در آن صورت ما قهرمان هستیم و من هم باید به پاداش و مدالم برسم! 

نقل و انتقالات شیاطین سرخ

نمی‌خواهم در مورد نقل و انتقالات منچستریونایتد صحبت کنم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم اما می‌خواهم پیروز شوم. شاید فکر کنید بلوف می‌زنم یا یک جنگ روانی است، اما آن‌ها نسبت به آن‌چه که نتایج‌شان نشان می‌دهد، تیم بهتری هستند. ما همه چیز را تماشا کرده‌ایم. در منچستریونایتد کاری در حال انجام است و دیر یا زود موفق خواهند شد. امیدوارم زودتر و پیش از این که من به لیگ برتر بازگردم، موفق شوند. دلیلی برای ترسیدن منچستریونایتد از فنرباغچه نمی‌بینم، با این حال باید بگویم که حریف آسانی برای آن‌ها نخواهیم بود. بازی سختی خواهد بود و منچستریونایتد با تمامی توانش به استانبول خواهد آمد. آن‌ها مقابل ما به خاطر دیدار با وست هم، ترکیب چرخشی به کار نخواهند گرفت. نتایج و پتانسیل یک تیم، دو مسئله متفاوت هستند. از نگاه من، منچستریونایتد و تاتنهام شانس اصلی قهرمانی در لیگ اروپا هستند. ما فردا مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌ها بازی خواهیم کرد. 

قطع حقوق سرالکس فرگوسن در یونایتد

رابطه من با سرالکس فرگوسن فوق‌العاده بود. او احترام و عشق تمامی هواداران منچستریونایتد در سرتاسر دنیا را دارد و همین موضوع، مهم‌تر از هر نقش یا پولی است که سر الکس می‌تواند دریافت کند. 


برچسب ها
کد خبر : 16452
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار