02:40
0
کد خبر : 16481

اسلوت: خوشحالم که دو دروازه‌بان فوق‌العاده داریم

آرنه اسلوت پس از پیروزی مقابل لایپزیش درباره چالش‌های پیش روی لیورپول صحبت کرد.

اسلوت: خوشحالم که دو دروازه‌بان فوق‌العاده داریم به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیورپول با پیروزی یک بر صفر مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا ۹ امتیازی شد.

آرنه اسلوت که آمار فوق‌العاده‌ای روی نیمکت لیورپول دارد، در خصوص شرایط تیمش پس از این مسابقه صحبت‌هایی را مطرح کرد.

پیروزی در شب عملکرد خوب کلهر و نونیز

یک بازی بسیار سخت خارج از خانه مقابل لایپزیش که تیم سطح اول محسوب می‌شود، انجام دادیم. بازی را به جز چند دقیقه آخر کنترل کردیم. ما به ویرجیل، ایبو (کوناته) و دروازه‌بانمان برای حفظ این برد نیاز داشتیم. اگر بازی به تساوی می‌رسید، احساس می‌کردم که چیزی را از دست داده‌ایم. در مورد کلهر، در یک باشگاه مثل ما، داشتن بازیکنان بسیار خوب در هر پست، امری عادی است. آلیسون مقطعی در فصل گذشته و دوباره این فصل غایب بوده است. در چنین مواقعی اهمیت کلهر مشخص می‌شود. ما خوشحالیم که دو دروازه‌بان فوق‌العاده در اختیار داریم. در لیورپول، بازیکنانی وجود دارند که در ترکیب اولیه قرار نمی‌گیرند، این موضوع در بازی امروز هم اتفاق افتاد. مسئله فقط کلهر نیست.   در مورد داروین نونیز؛ من از داروین خواستم گل بزند. او ما را به گل رساند، اما در ساخت این گل، خاکپو نقش مهمی داشت و محمد صلاح هم پاس گل داد. این یک گل تیمی بود. خوشحالم که می‌بینم داروین امروز عملکرد بسیار خوبی داشت.



روزهای سخت در ادامه فصل

ماه‌های سختی در راه هستند. قبلا از بازی هم گفتم کرتیس جونز 90 دقیقه بازی نکرده و تنها دو بار به مدت 75-80 دقیقه به میدان رفته است. او به بازی با این سرعت و به صورت متوالی عادت نکرده است. ما چند مصدوم داریم، بنابراین باید بازیکنانم مراقبت کنم. محمد صلاح هم یکی از بازیکنان است. ما یک‌شنبه بازی بسیار مهمی خواهیم داشت. من باید بازیکنانم را برای بازی‌های سخت آینده آماده کنم. ما «هفته‌های سخت» نخواهیم داشت، بلکه «ماه‌های دشواری» در راه هستند. بنابراین همه باید آماده باشند.

دیدار با آرسنال در روز یکشنبه
 
ما باید آن بازی را انجام دهیم و می‌دانیم که آرسنال به خصوص در خانه‌اش چقدر قدرتمند است. آرتتا در چند سال گذشته کار شگفت‌انگیزی انجام داده است و ما برای دست‌یابی به نتیجه مناسب، باید اوج عملکردمان را ارائه کنیم. باید عملکرد شایسته‌ای داشته باشیم و مانند دیدار با یونایتد و میلان بازی را پیش ببریم.



برچسب ها
کد خبر : 16481
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار