15:33
0
کد خبر : 16498

مربی هوادار: فضای تیم ما شبیه تیم‌های قعرنشین نیست!

مربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل چادرملو گفت: با وجود اینکه قعرنشین هستیم صادقانه بگویم ما در فضای آرامی هستیم.

مربی هوادار: فضای تیم ما شبیه تیم‌های قعرنشین نیست!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  احمد جمشیدیان که به جای سیدمهدی رحمتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، در نشست خبری پیش از دیدار با چادرملو اردکان گفت: هوادار تهران با توجه به مشکلاتی که داشت فصل را شروع کرد. سعی کردیم هفته به هفته بهتر شویم. هفته قبل تمرکز خوبی داشتیم. چادرملو تیم خوب و با کیفیتی است و کادرفنی دارد که سه فصل با این تیم کار می‌کند، نتایج هم نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و تلاش می کنند و منتظر موقعیت‌ها می شوند تا امتیازها را جمع کنند.
مربی هوادار در خصوص نتایج این تیم گفت: دو راه بیشتر نداریم یا تغییر در نفرات یا تغییر در رفتار باشد، الان در مرحله ای از لیگ هستیم که باید با همین نفرات تا نیم فصل پیش برویم و سعی کردیم هفته به هفته از نظر روانی و فنی با این نفرات کار کنیم و تیم را رو به جلوتر ببریم. شرایط ما طوری نیست که بتوانیم یکباره تیم را هجومی بچینیم، باید محدودیت‌های خود را در نظر بگیریم. گاهی هم موقعیت ایجاد می‌کنیم اما از آن استفاده نمی‌کنیم ولی با زدن اولین گل‌های بازیکنان، آنها پیشرفت می‌کنند و نقاط ضعف تیم را تقویت می کنیم.
وی افزود: باید بازی را به سمتی ببریم که سه امتیاز اول لیگ را دشت کنیم هوادار مستحق امتیازهای بیشتری از لیگ بوده و لیگ امتیازاتی را به ما بدهکار است. هیچ مشکلی برای بازی فردا نداریم.
مربی هوادار در خصوص درخواست برگزاری مسابقه با کمک داور ویدئویی گفت: سه پنالتی در بازی های خیبر، استقلال و شمس آذر به سود ما گرفته نشد . دو پنالتی برای ما مهم تر بوده با تیم هایی بوده که از نظر جدولی هم رده ما بودده است. تنها برد خیبر در بازی رخ داد که پنالتی ما گرفته نشد و در آنصورت جایگاه خیبر پایین تر ازما بود. هفته گذشته بازی 6 امتیازی بود که پنالتی ما گرفته نشد و سرمربی ما به دلیل اعتراضی که به پنالتی داشت امروز اینجا نیست. دوست داریم نگاه فدراسیون به همه تیم ها یکسان باشد.  تمامی تیم ها هزینه می کنند ما تیمی خصوصی هستیم و با تمام مشکلات در مسابقات حاضر شده ایم وجوانان زیادی با ما کار می کنند اما با یک اشتباه داوری امتیازات تیم می سوزد. دنبال عدالت هستیم.
وی افزود: هفته گذشته سه بازی لیگ لغو بوده و در یک روز سه بازی و 2 بازی دیگر هم در روزهای دیگر برگزار شده چرا این مسابقات بدون کمک داور ویدئویی بوده ما هم به اندازه کافی دستگاه کمک داور ویدئویی داشتیم هم به اندازه کافی داور. این ها ذهن آدم را درگیر می کنند اما در هفته ای که در دو روز در 8 شهر برگزار می شود دستگاه ها نمی رسد اما هفته پیش که در قزوین بازی داشتیم و بیشترین کمک داور ویدئویی در این شهر بوده و به اعتقاد ما 2 پنالتی و اعتقاد کارشناسان یک پنالتی ما دیده نشد.
جمشیدیان در مورد حمایت مدیرعامل از رحمتی و اینکه اولتیماتومی دریافت کرده یا نه گفت: رحمتی قرار است دو فصل در این تیم باشد و پروژه ای را با تیم آغاز کرده و امیدوارم با نتایجی که می گیریم این پروژه به سمتی برود که پیش بینی شده است. اما صادقانه بگویم ما در فضای آرام هستیم حتی با وجود اینکه قعرنشین هستیم، حمایت خوبی از سوی باشگاه می شود و باید بخاطر فضایی که فراهم کرده‌اند، تشکر کنم. سعی کردیم همین فضا را برای بازیکنان ایجاد کنیم و شبیه تیمی نباشیم که با استرس کار می کند. سعی کردیم با همین آرامش پیش برویم و نتایج بهتری هم بگیریم و از این فازی که در آن قرار داریم خارج شویم.
برچسب ها
کد خبر : 16498
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار