20:19
0
کد خبر : 16510

عجیب و جالب توجه؛ حمایت ونگر از منچسترسیتی برابر اتهامات

سرمربی سابق آرسنال از تیم رقیب در پرونده ۱۱۵ اتهام مالی حمایت کرد.

عجیب و جالب توجه؛ حمایت ونگر از منچسترسیتی برابر اتهامات
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مسئله دادگاه ۱۱۵ اتهام مالی منچسترسیتی یکی از مسائل داغ این روزهای فوتبال انگلیس است.

آرسن ونگر، اسطوره آرسنال و رئیس فعلی توسعه جهانی فوتبال در فیفا، از منچسترسیتی در برابر اتهامات مالی گسترده حمایت کرده است. ونگر در مصاحبه با شبکه بین اسپورت، نظرات خود را در این باره بیان کرد. او معتقد است که قوانین فیرپلی مالی لیگ برتر، صرف نظر از نتیجه نهایی پرونده منچسترسیتی، نیازمند بازنگری جدی است. به نقل از میرر، ونگر گفت: «لیگ برتر با رقابت سایر لیگ‌های اروپایی مواجه شده است، بنابراین قوانین فعلی باید اصلاح شوند. من نمی‌توانم تصور کنم که یک باشگاه بزرگ و موفق مانند منچسترسیتی با ۱۱۵ اتهام مختلف روبرو شود. من اتهامات مالی منچسترسیتی را باور نمی‌کنم. آن‌ها باشگاه باهوشی هستند و مدیریت بسیار خوبی دارند. لیگ برتر قبلا در یک پرونده مقابل آن‌ها بازنده بوده است. پرونده‌ای که به مسائل تجاری مرتبط بود.»

ونگر با اشاره به قوانین گذشته فوتبال گفت: « به نظر می‌رسد این تعداد اتهام، باشگاه را به یک سازمان تحت بازرسی بین‌المللی تبدیل کرده است. قوانین مالی باید ساده‌تر شوند. مالکان منچسترسیتی و چلسی در زمان ورود به لیگ برتر، با قوانین مالی سفت و سختی مواجه نبودند و به همین دلیل توانستند به راحتی در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنند. چلسی در آن زمان بازیکنان من را در آرسنال خریداری کرد. هر که را می‌توانست می‌خرید و خبری از قوانین فیرپلی مالی نبود.»



انتظار می‌رود رای نهایی پرونده منچسترسیتی در سال 2025 اعلام شود. آن‌ها پس از پیروزی در پرونده مربوط به قوانین APT، نسبت به دریافت حکم مناسب امیدوار شده‌اند. 
برچسب ها
کد خبر : 16510
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار