21:58
0
کد خبر : 16557

بوژوویچ: زمین تیم نساجی کیفیت بالایی داشت

سرمربی استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تیمش می‌تواند مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسد.

بوژوویچ: زمین تیم نساجی کیفیت بالایی داشت به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل رسید.

میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان در پایان مسابقه راجع به جدال با نساجی و کسب یک امتیاز خارج از خانه صحبت کرد.

تساوی در ورزشگاه وطنی قائمشهر 

قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، باید از دست اندرکاران استادیوم تشکر کنم، چراکه زمین کیفیت بالایی داشت و این مسئله موجب شد بازی با کیفیتی از هر دو تیم ببینیم. نساجی تیم قابل احترامی است که فوتبال خوبی ارائه می‌کند و امشب کسب امتیاز برای هر دو تیم مهم بود. در این زمین خیلی مهم است که شما بازنده به رختکن نروید. ما شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم که می‌توانستیم در لحظاتی به گل برسیم. جا دارد از بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم به دلیل بازی با کیفیت و فیرپلی تشکر کنم.

صحنه مشکوک به پنالتی برای نساجی

نمی‌دانم درباره کدام صحنه صحبت می‌کنید، اما جا دارد از تیم داوری به دلیل قضاوت خوبی که انجام دادند، تشکر کنم. در هر مسابقه امکان دارد که داوران پنالتی بگیرند یا نه.

کسب امتیازات مناسب در این فصل

از همه ممنونم. از ابتدا که وارد این تیم شدم، گفتم که در حال شکل گرفتن هستیم. ما و کادر فنی و مدیریتی محترم باشگاه سعی داریم تا تیم را در حالت رشد و سطح ایده‌آل قرار بدهیم. در حال حاضر هم در آسیا هستیم و هیچ مشکلی با آن نداریم.


برچسب ها
کد خبر : 16557
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار