14:56
0
کد خبر : 16578

تیاگو موتا: اینتر و ناپولی مدعیان اصلی قهرمانی هستند

تیاگو موتا در نشست خبری پیش از جدال با اینتر از عملکرد تیم رقیب تمجید کرد.

تیاگو موتا: اینتر و ناپولی مدعیان اصلی قهرمانی هستند
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یوونتوس تیاگو موتا در اولین آزمون سخت خود به مصاف اینتر خواهد رفت.

سرمربی یوونتوس که سابقه بازی در تیم اینتر را دارد، در نشست خبری پیش از مسابقه از عملکرد این فصل یاران طارمی در سری آ تمجید کرد.

جدال با اینتر در دربی ایتالیا 

ما همیشه می‌خواهیم با تمام توان مقابل هر حریفی قرار بگیریم. اینتر تجربه زیادی دارد، اسکودتو را برده و با ناپولی، مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اینتر تیم قدرتمندی است، اما ما باید کار خودمان را خوب انجام دهیم و به این فکر کنیم که چگونه بازی خودمان را انجام دهیم نه این‌که اسیر نمایش حریف شویم. با 200 درصد توان به زمین می‌رویم. نتیجه همیشه مثبت نیست، اما ما تلاش می‌کنیم تا حداکثر توان خود را به کار ببریم و به شیوه‌ای درست کار کنیم. همانطور که همیشه این‌گونه بوده‌ایم. وقتی از این بازی عبور کردیم، هنوز بازی‌های بسیار زیادی در پیش است. فردا باید در دفاع و حمله خوب عمل کنیم و به انتقال‌های سریع که یکی از نقاط قوت اینتر است، توجه داشته باشیم. جناح راست اینتر پر از بازیکنان قدرتمند است، اما تکرار می‌کنم: ما باید به صورت جمعی، در هر دو فاز بازی، عملکرد خوبی داشته‌ باشیم. این تنها راه ما برای کسب نتیجه دلخواه است. 

دیدار  با تیم سابق

من در تیم‌های زیادی بازی کرده‌ام و در تمام آن‌ها، از نظر ورزشی و انسانی سعی کردم کار درست را انجام دهم، بدون هیچ پنهان‌کاری و تلاش برای خودم بودن. من به شیوه‌ای درست رفتار کردم: شاید به همین دلیل است که هر کجا که به عنوان یک بازیکن سابق می‌روم، با احترام زیادی با من برخورد می‌شود. از تمام تیم‌هایی که در آن‌ها بوده‌ام مثل اینتر، تشکر می‌کنم.

مشکل خط حمله یوونتوس 

ما این فصل به روش‌های مختلفی گل زده‌ایم. ایده حضور ییلدیز پشت سر ولاهوویچ جواب داده، اما در عین حال راه‌های دیگری هم پیدا کرده‌ایم. بازی با اشتوتگارت را باید فراموش کنیم. ما همچنان به ایده فوتبالی خودمان ایمان داریم و با اطمینان از اینکه می‌توانیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم، فقط به اینتر نگاه کنیم.


برچسب ها
کد خبر : 16578
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار