21:41
0
کد خبر : 16623

کونته: حالا با خیالی آسوده دربی ایتالیا را تماشا خواهم کرد

آنتونیو کونته می‌گوید پیش بینی برد سخت مقابل لچه را داشته و حالا با آرامش خاطر به تماشای بازی اینتر و یوونتوس خواهد نشست.

کونته: حالا با خیالی آسوده دربی ایتالیا را تماشا خواهم کرد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در اولین بازی از هفته نهم رقابت‌های سری آ، ناپولی در خانه با تک گل جیووانی دی لورنزو و با نتیجه ۱-۰ از سد لچه گذشت تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: 

برای بازی امروز تیمم را سرزنش نمی‌کنم. ما ۶۵ درصد مالکیت توپ داشتیم و ۲۴ شوت به سمت دروازه حریف زدیم. لچه برای دفاع مقابل ما بابرنامه بود و ما باید با تمام توان مقابل آنها حمله می‌کردیم.
اما وقتی حمله می‌کنید و از بن بست خارج نمی‌شوید، ناخودآگاه استرس عدم گلزنی ایجاد می‌شود و من باید بچه‌ها را راهنمایی می‌کردم تا آرام‌تر شوند. خوشبختانه توانستیم گل را به ثمر برسانیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

اینتر و یوونتوس، کاملا به آن نیاز داشتیم. دیگر رقیب آسانی در سری آ وجود ندارد و برای پیروزی در هر بازی باید نهایت تلاشمان را بکنیم.

کونته در مورد عملکرد روملو لوکاکو و عدم گلزنی او در این بازی گفت: 

اجازه دهید روی افراد خاص تمرکز نکنیم. این برای من و بازیکنان آزاردهنده است که دائما مورد قضاوت قرار بگیرند.

کونته درمورد اینکه آيا بازی حساس اینتر و یوونتوس که یکشنبه شب برگزار خواهد شد را دنبال می‌کند یا خیر پاسخ داد: 

مطمئنا تماشا خواهم کرد. زیرا آن‌قدر به این ورزش علاقه دارم که چنین بازی‌های مهمی را نگاه کنم. می‌دانم که آنها تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند و احترام زیادی برایشان قائل هستیم.
در حال حاضر تمام تمرکز ما معطوف به بازی بعدی مقابل میلان است. مطمئنا تیم قدرتمندی هستند و نباید فراموش کنیم که فصل پیش ۲۲ امتیاز بیشتر از ناپولی کسب کردند.
برچسب ها
کد خبر : 16623
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار