02:12
0
کد خبر : 16642

آنچلوتی: آخرین بار که چهار گل از بارسا خوردیم، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم!

کارلو آنچلوتی به شکست سنگین خانگی تیمش مقابل بارسلونا واکنش نشان داد.

آنچلوتی: آخرین بار که چهار گل از بارسا خوردیم، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ روند ۴۲ بازی شکست‌ناپذیری رئال مادرید در لالیگا با شکست چهار بر صفر در الکلاسیکو از بین رفت.

کارلو آنچلوتی در پایان مسابقه از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت نتیجه بازی، بیانگر تفاوت دو تیم در زمین نبوده است.

عملکرد رئال در شب شکست سنگین

نظرم این است که یک بازی مساوی بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم، نیمه اول فشرده بازی کردیم، می‌توانستیم گل بزنیم، کمی دقت نداشتیم، می‌توانستیم جلو بیفتیم و وقتی آن‌ها گل زدند، دو گل زدند که تمام انرژی ما را گرفت. آن‌ها فضا داشتند، ما در دفاع خطر می‌کردیم و آنها به دنبال موقعیت‌های زیادی در ضد حمله بودند. من عملکرد تیم در نیمه اول را دوست داشتم، واضح است که ما به شدت ناراحتیم. باید از هواداران تشکر کنم چون آن‌ها تا دقیقه 90 به ما کمک کردند. ما 60 دقیقه خیلی خوب رقابت کردیم و باید 30 دقیقه آخر را فراموش کنیم. نیمه اول تیم خوب بود و من اشتباه نمی‌کنم چون 48 سال است که در فوتبال هستم.

فاصله با بارسلونا در جدول

فصل بسیار طولانی است و ما نباید همه چیز را فراموش کنیم. فکر نمی‌کنم این برای تیمی که خوب نبوده خیلی اثرگذار باشد اما ما بهتر می‌شویم.  آخرین باری که 4-0 به بارسا باختیم، لیگ و لیگ قهرمانان اروپا را بردیم. با فصل گذشته فاصله زیادی نداریم.

عملکرد امباپه و گیر افتادن در تله آفساید حریف 

ما ریسک کردیم و می‌دانستیم که آن‌ها از یک خط دفاع بالا استفاده می‌کنند، بازیکنان ما اغلب در آفساید بودند که این با یک خط دفاعی جلو آمده، طبیعی است. من پشیمان نیستم، در نیمه اول همان بازی مقابل دورتموند را انجام دادیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، امباپه تقریباً در آفساید بود، وینیسیوس نیز فرصت داشت. ایده این بود که بیشتر پرس کنیم و ما این کار را برای 60 دقیقه انجام دادیم. مثل همیشه وقتی میبازی خیلی سخت است و اینکه بعد از 42 بازی شکست می‌خوری خیلی سخت‌تر است.

درگیری با کادر فنی حریف

آنچه اتفاق افتاد نه با فلیک، بلکه با دستیارش بود. او مانند یک جنتلمن رفتار نکرد، من به او گفتم و فلیک هم موافقت کرد.


برچسب ها
کد خبر : 16642
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار