21:23
0
کد خبر : 3077

مدیرعامل مس:محرم حق دارد؛ التماس می‌کنیم،پول نمی‌دهند!

اختصاصی/ مدیرعامل مس رفسنجان در واکنش به استعفای محرم نویدکیا حرف‌های جالبی را با خبرنگار سایت رسمی فوتبال برتر مطرح کرد.

مدیرعامل مس:محرم حق دارد؛ التماس می‌کنیم،پول نمی‌دهند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دقایقی قبل تمام خبرگزاری‌ها از خداحافظی محرم نویدکیا پس از پیروزی ارزشمند مقابل استقلال در جام حذفی در رختکن ورزشگاه شهدای مس خبردادند.

ماجرا از این قرار است که دریافتی بازیکنان مس در این فصل تا اینجای مسابقات فقط ۳۵ درصد بوده و باشگاه به کادرفنی و بازیکنان این تیم تعهد داده بود تا پانزدهم اسفند ماه این دریافتی این تیم را به ۵۰ درصد برساند. موضوعی که نویدکیا اعلام کرده بود در صورت عملی نشدن آن، باشگاه را ترک خواهد کرد. حالا هم با وجود پیروزی مقابل استقلال، این اتفاق رخ داده و نویدکیا در رختکن با بازیکنان تیمش خداحافظی کرده است.

ماجرایی که باعث شد خبرنگار سایت فوتبال برتر با حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفتگو کند. پورمحمدی درباره این موضوع و اینکه نویدکیا اعلام کرده اگر مشکلات حل نشود، بازی بعدی روی نیمکت مسی‌ها نخواهد نشست، گفت:«شرکت مس باید به ما پول بدهد و متاسفانه دو ماه به شرکت التماس می‌کنیم اما هیچ اتفاقی رخ نداده است!» پورمحمدی ادامه داد:«ما بارها جلسه داشته‌ایم و درخواست داده‌ایم اما هیچ اتفاقی رخ نداده و نمی‌شود دو ماه بدون پول در لیگ برتر کار کرد. هر بازی هزینه‌های خاص خودش را دارد. سفر، هتل و ... اما هیچ پولی نگرفتیم و شرایط سخت است.»

پورمحمدی درباره پیروزی ارزشمند تیمش مقابل استقلال هم گفت:«بازی از لحاظ فنی و اخلاقی خوب بود. نکته جالبی پس از بازی دیدم این بود که در مسیر برگشت در اتوبوس تیم، نویدکیا به یکی از بازیکنان گفت چرا اواخر بازی وقت تلف می‌کردی! این نکته و حرف‌ آقای نویدکیا برای من خیلی جالب بود.»
پورمحمدی که لحن صحبتش به نوعی بود که انگار امیدی به بازگشت نویدکیا ندارد، در پایان گفت:«نویدکیا حق دارد و باید با او صحبت کنم. باز هم می‌گویم دو ماه به یک تیم لیگ برتری پول ندهید، نمی‌تواند کار کند و من هم از این موضوع خسته شده‌ام.»
حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت شرکت صنایع ملی مس چه واکنشی به این اتفاق خواهد داشت و آیا مشکلات مالی باشگاه مس برطرف خواهد شد یا خیر؟
برچسب ها
کد خبر : 3077
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار