22:22
0
کد خبر : 4008

مدافع ملی‌پوش چرا لباس استقلال و پرسپولیس را نپوشید؟

سامان فلاح در ویژه برنامه نوروزی تلویزیون، از اتفاقاتی که پس از تصادف تلخ خود تجربه کرده، صحبت کرد.

مدافع ملی‌پوش چرا لباس استقلال و پرسپولیس را نپوشید؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال‌برتر؛ سامان فلاح مدافع جوان تیم ملی و باشگاه گل‌گهر سیرجان این روزها در اردوی تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام‌‌جهانی ۲۰۲۶ حضور دارد و در بازی اخیر تیم ملی مقابل ترکمنستان، برای دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

این مدافع ۲۲ ساله اواسط فصل گذشته و زمانی که در تیم پیکان حضور داشت، در یک سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی جدی شد و ادامه فصل را از دست داد و درحالی که با خودروسازان قرارداد داشت، به گل‌گهر پیوست.

فلاح در این باره گفت: «باشگاه پیکان هم خیلی با رفتنم موافق نبود؛ ولی دوست داشتم جایی بروم که پیشرفت کنم و مبلغ رضایت‌نامه‌ام هم طوری بود که فقط باشگاه‌های خصوصی توان پرداخت آن را داشتند و بحث لژیونر شدن من هم در آن زمان مطرح بود.»

مدافع جوان گل‌گهر درباره پیشنهادات استقلال و پرسپولیس اضافه کرد: «قبل از اینکه آن تصادف تلخ اتفاق رخ بدهد، از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشهاد داشتم. پیشنهاد استقلال آن زمان جدی‌تر از بقیه بود؛ اما خب به خاطر بحث مبلغ رضایتنامه این انتقال منتفی شد و سپاهان و پرسپولیس هم درست بعد از تصادف پیشنهادات خود را پس گرفتند و این شد که من بعد از پایان دوره نقاهت که ۳ ماه هم طول کشید، تمرینات انفرادی خودم مثل نرم دوی و... را شروع کردم و به گل‌گهر آمدم و الان درخدمت مردم سیرجان هستم.»

برچسب ها
کد خبر : 4008
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار