16:50
0
کد خبر : 4385

خشم هواداران السداویه در شب حضور ستاره جوان ایرانی

اختصاصی/ صدرنشین لیگ ستارگان قطر در شبی ستاره جوان ایرانی را در ترکیب خودش داشت شکستی سنگین را برابر الدحیل تجربه کرد.

خشم هواداران السداویه در شب حضور ستاره جوان ایرانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمد امین حزباوی مدافع ملی‌پوش و ایرانی تیم السد شب گذشته ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما این تیم در زمین الدحیل با سه گل مغلوب شد.

در این بازی که اکرم عفیف تنها گل السد را در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند، المعزعلی(۴۰)، مایکل اولونگا(۵۷) و سلطان البریک(۶۲) با سه گل نتیجه را به سود یاران کریستوف گالتیه فرانسوی رقم زدند. این دومین شکست فصل السد بود در حالی که اولین بار در هفته ششم برابر العربی یا یک گل مغلوب شده بود.

امین حزباوی مانند آن بازی در این دیدار هم ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم السد بازی کرد. مدافع ۲۰ ساله و اهوازی تیم ملی ایران در این فصل در ۱۷ مسابقه لیگ ستارگان و ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب تیم السد به زمین رفته و در مجموع ۱۴۸۳ دقیقه بازی کرده است.

حزباوی که در دو بازی ابتدای فصل بازیکن ثابت تیم بود اما در دقایق پایانی از ترکیب بیرون می‌رفت؛ با اینحال از هفته دهم و از زمان حضور وسام رزق روی نیمکت السد او که تبدیل به بازیکنی تعویضی و نیمکت‌نشین شده بود به ترکیب اصلی بازگشت. با اینحال او در دو بازی هفته‌های هجدهم و نوزدهم در هر بازی ۴۵ دقیقه در میدان بود تا اینکه در برابر الدحیل باردیگر ۹۰ دقیقه در ترکیب السد بازی کرد.

السد در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین است اما این شکست شرایط را برای رسیدن به قهرمانی سخت می‌کند. این شکست خشم هواداران السداویه را برانگیخت و آنها این عصبانیت را متوجه بازیکنان و کادرفنی تیم وسام رزق کردند چرا الغرافه در صورتی که در بازی بعدی پیروز شود با السد هم امتیاز خواهد شد. در این بازی و در دقیقه ۱۴ الدحیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که المعز علی آنرا از بالای دروازه به خارج زد.

عکاس: علی افشار / اختصاصی فوتبال برتر از دوحه

برچسب ها
کد خبر : 4385
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار