اختصاصی / باشگاه بارسلونا اعلام کرده که همکاری مشترک جدیدی را برای معرفی پیراهن تازه این تیم برای بازی الکلاسیکو با کارول جی خواهد داشت.
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز ۲۱ آوریل ( ۲اردیبهشت) دیدار حساس و تماشایی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. طبق اعلام باشگاه بارسلونا، آنها همکاری جدیدی را برای معرفی پیراهن مخصوصشان برای این بازی با کارول جی آغاز کردهاند.
بدین ترتیب پلتفرم Spotify بار دیگر اسطورههای دنیای موسیقی و فوتبال را به هم وصل کرده است و این بار بارسلونا پیراهنی با لوگوی Karol G را به تن خواهد کرد. این لوگو به شکل قلبی است که کلمه کارول G در داخل آن نوشته شده و تیم بانوان بارسلونا در بازی روز شنبهاش مقابل ویارئال این لباس را به تن خواهد کرد و تیم مردان بارسلونا هم در بازی الکلاسیکو از این پیراهن رونمایی خواهد کرد.
حالا ویدیوی تبلیغاتی این همکاری مشترک در شبکههای اجتماعی منتشر شده که از همکاری اسپاتیفای و باشگاه بارسلونا خبر میدهد. در این ویدیو لامین یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی را همراه با تعدادی از بازیکنان زن فوتبال بارسلونا میبینیم.
کارول جی در این باره گفته : « سمبل قلب، نشانگر زمانی در زندگی من است که قدرت، مقاومت و حمایت را یافتم. به لطف اسپاتیفای و باشگاه بارسلونا، این قلب روی بخش جلوی پیراهن بارسلونا درج شده که اتفاق مهمی است.»
نکته جالب توجه اینجاست که چند ماه بعد از برگزاری ال کلاسیکو، کارول G به ورزشگاه برنابئو خواهد رفت و ۴ کنسرت را در ماه جولای در این ورزشگاه برگزار خواهد کرد.
تا کنون نظری ثبت نشده است!