04:55
0
کد خبر : 6569

گل گهر 5 - 0 هوادار؛ آتش یونانی روی سر شاگردان مسعود!

تیم گل‌گهر با پیروزی مقابل هوادار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

گل گهر 5 - 0 هوادار؛ آتش یونانی روی سر شاگردان مسعود!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در ادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گل گهر در سیرجان به مصاف هوادار رفت و به پیروزی 5 گله رسید. احمد زنده‌روح (8)، سعید سحرخیزان (71)، مسعود زائر کاظمین (5+90 و 75) و مهدی ممی‌زاده (7+90) گلزنان گل گهر در این مسابقه بودند.

ترکیب هوادار: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، امیر جعفری، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده روح و قائم اسلامی خواه

ترکیب گل‌گهر: آرشا شکوری، امین پورعلی، مرتضی منصوری، مجتبی لطفی، محمد عباسی، محمد میری، ادریس رحمانی، بابک مرادی، محسن سفید چقایی، یونس شاکری و امیرحسین بهادر

دقیقه 8 حرکت ترکیبی ‌گل گهری ها از سمت راست با سانتر بی نقص تورس همراه شد و احمد زنده روح با ضربه سری محکم گل اول را زد. در ادامه بازیکنان هوادار توپ و میدان را در اختیار داشتند تا با گلزنی به بازی بازگردند و از مسابقات حذف نشوند اما در نیمه اول ضربات آنها به گل نمی رسید تا نیمه دوم با 4 گل دیگر مغلوب شوند. دقیقه 70 با یک پاس در عمق توسط اریک بایناما، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل گهر نفوذ کرد و با ضربه این دقیق و تمام کننده اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه 75 سانتر ابوالفصل رزاق پور از رو نقطه کرنر رو سر زائر کاظمین نشست تا هوادار گل سوم را نیز دریافت کند. دقیقه 95حرکت ممی زاده در میان دفاع از هم گسیخته هوادار با پاس رو به جلوی او همراه شد و مسعود زائر کاظمین با قرار دادن خود در مسیر توپ گل چهارم را زد. دقیقه 97 آخرین  حمله گل گهر در بازی از سمت چپ با یک پاس در عرض همراه شد که مهدی ممی زاده با شوتی فنی تیر آخر را به هوادار زد.

در این مسابقه علیرضا علیزاده و روبرتو تورس از گل‌گهر از وحید کاظمی کارت زرد گرفتند.  تیم گل‌گهر با پیروزی در این مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار سپاهان - ملوان خواهد رفت.

عکاس: میلاد احمدی / اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 6569
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار