20:11
0
کد خبر : 9889

سوال روز؛ چرا امباپه بدون ماسک مقابل اسپانیا بازی کرد؟

اختصاصی/ در دیدار حساس شب گذشته تیم‌های اسپانیا و فرانسه، کیلیان امباپه ستاره خروس‌ها بدون آنکه ماسک محافظ بینی را برچهره اش داشته باشد در زمین مسابقه حاضر شد.

سوال روز؛ چرا امباپه بدون ماسک مقابل اسپانیا بازی کرد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کیلیان امباپه ستاره اصلی تیم ملی فرانسه در مصاف تیمش مقابل اسپانیا درمرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ بدون آنکه ماسک محافظ به صورتش زده باشد وارد زمین شد.

این درحالی است که در اولین بازی فرانسه در یورو ۲۰۲۴ و در مصاف این تیم مقابل اتریش، بینی امباپه در پی برخوردی غیرعمدی شکست و او در تمام بازی‌های تیمش تا قبل از دیدار مقابل اسپانیا، با ماسک محافظ برای حفاظت از بینی آسیب دیده‌اش به میدان می‌رفت.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این خود امباپه بوده که از پزشکان تیم ملی فرانسه درخواست کرده در این بازی، ماسک محافظ به صورتش نزند، چون با ماسک اصلا احساس راحتی نمی‌کرده است! با موافقت اعضای کادر پزشکی خروس‌ها بود که امباپه بدون به صورت زدن ماسک وارد زمین شد.

امباپه در دیدارهایی که با به صورت زدن ماسک محافظ در زمین بود، نمی‌توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و همین موضوع تیم ملی فرانسه را به دردسر انداخته بود. خروس‌ها در شرایطی به مرحله نیمه نهایی رسیده بودند که حتی یک گل هم وارد دروازه حریفان‌شان نکرده بودند و گل‌های آن‌ها در مسیر رسیدن تا این مرحله، دو گل به خودی از بازیکنان حریف و یک گل از روی نقطه پنالتی توسط امباپه بود.

امباپه در بازی با اسپانیا ماسک محافظ را به چهره نزد و عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با بازی‌های قبلی‌اش در این تورنمنت به نمایش گذاشت اما در نهایت حتی نزدن ماسک هم نتوانست برای او و تیمش کارساز باشد و آنها در نهایت در این بازی مغلوب ماتادورها شده و از رسیدن به فینال بازماندند.

مصدومیت در دوسلدورف

مصدومیت امباپه از ناحیه بینی در اولین بازی فرانسه در مرحله گروهی یورو و در مصاف با اتریش اتفاق افتاد. در آن بازی خروس‌ها به لطف گل بخودی ووبر به پیروزی رسیدند. در دقیقه ۸۶ مسابقه بود که صورت امباپه به شانه کوین دانسو، مدافع حریف برخورد کرد و  او با درد فراوان و خونریزی از ناحیه بینی نقش برزمین شد.

امباپه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و بعد از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد از ناحیه بینی دچار شکستگی شده و پس از آن با زدن ماسک محافظ برروی صورتش فرانسه را تا اینجای تورنمنت همراهی کرد.

برچسب ها
کد خبر : 9889
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار