12:13
0
کد خبر : 16061

اسبقیان: آزادی طوری بازسازی شده که ۵۰ سال سرپا باشد!

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، با بیان اینکه ورزشگاه آزادی تا آخر آذر آماده می‌شود، گفت: کار اساسی در بازسازی این ورزشگاه انجام شده به گونه‌ای که تا ۵۰ سال سرپا باشد!

اسبقیان: آزادی طوری بازسازی شده که ۵۰ سال سرپا باشد!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  شروین اسبقیان درباره سرانجام بازسازی ورزشگاه آزادی و زمان استفاده مجدد از این ورزشگاه، گفت: برای بازسازی ورزشگاه آزادی به صورت جدی در حال کار هستند. شخص وزیر ورزش هم مرتب بازدید دارد و قرار است تا اواخر آذر آماده بهره برداری شود.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: کار اساسی در ورزشگاه آزادی دارد می‌شود و بازسازی و مقاوم‌سازی دقیق صورت می‌گیرد. یک‌ کار اساسی که باعث می‌شود این ورزشگاه تا ۵۰ سال بتواند سرپا بایستد. یک‌ کار اساسی در کل مجموعه دارد انجام می‌شود. نور ورزشگاه، اسکوربرد، سکوها، تونل‌ها، همه را بازدید کردم. بتن‌هایی که برای استحکام هر چه بیشتر بتن‌ها تزریق شد. صندلی و VIP، جایگاه خبرنگاران، همه به‌صورت اساسی بازسازی می‌شود.
اسبقیان درباره موضوع ساخت ورزشگاه جدید در تهران هم گفت: به علت تغییراتی که در دولت انجام شد مدتی مسکوت ماند اما اعتقاد دادم دکتر پزشکیان به موضوع ورزش توجه ویژه دارد و دکتر دنیامالی هم به بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی توجه جدی دارد و در انتظار مجوزهای قانونی هستند. مکان این ورزشگاه هم در جوار مرقد امام راحل است و بزودی عملیات آن آغاز می‌شود.
اسبقیان درباره اینکه آیا وزارت ورزش بر روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نظارت می‌کند یا خیر هم گفت: مگر می‌شود این دو باشگاه یا باشگاه های مهم را فراموش کنیم؟ وزارت ورزش حواسش به همه باشگاه‌ها است. مجوز آن‌ها را ما می‌دهیم و باید مراقبت و حمایت کنیم.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه آیا اطلاعی از معرفی سرمربی استقلال دارد یا خیر، گفت: ما کمیسیون مربیان داریم. باید از طرف فدراسیون و باشگاه گزینه به ما اعلام شود. ما در بحث تخصصی و فنی وارد نمی‌شویم اما درباره برخی مباحث اداری باید نظارت کنیم. فعلا چیز جدیدی به ما اعلام نشده است.

برچسب ها
کد خبر : 16061
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار