00:27
0
کد خبر : 15212

مهاجم ترسناک صرب؛ دراگان چران قاتل تیم‌های ایرانی

اختصاصی/ روند فوق‌العاده دراگان چران مقابل تیم‌های ایرانی با گلزنی مقابل پرسپولیس تداوم یافت.

مهاجم ترسناک صرب؛ دراگان چران قاتل تیم‌های ایرانی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس به نماینده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، در دومین بازی خود در این مسابقات مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی ۱ بر ۱ رسید. در این بازی گلزنی دراگان چران مهاجم باسابقه صربستانی برای رقیب مانع از حفظ سه امتیاز سرخپوشان در این دیدار شد.

چران در حالی موفق به باز کردن دروازه سرخپوشان شد که حالا و با احتساب این گل آمار جالبی در تقابل‌های خود با نماینده‌های ایران دارد و نیمی از گل‌هایش در رقابت‌های باشگاهی آسیا را مقابل تیم‌هایی از کشورمان به ثمر رسانده است.

کاپیتان کهنه‌کار پاختاکور که سال‌های زیادی است در لیگ این کشور حضور دارد، تا به‌‌حال ۷ گل در لیگ قهرمانان آسیا و ۱ گل در لیگ نخبگان آسیا زده که از این تعداد، ۴ گل مقابل ۴ نماینده متفاوت لیگ ایران بوده تا بدین ترتیب‌ چران قاتل تیم‌های ایرانی لقب بگیرد.

اما تنها تیم ایرانی که موفق شده از گزند گلزنی‌های چران در امان بماند باشگاه «شهرخودرو» است. تیمی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل این بازیکن هیچ گلی از او دریافت نکرد. در ادامه به بهانه گلزنی چران به پرسپولیس، به تفکیک گل‌های این بازیکن به نماینده‌های فوتبال کشورمان را مرور می‌کنیم.

۱- استقلال

اولین گل مهاجم صربستانی به تیم‌های ایرانی در سال ۲۰۲۰ مقابل استقلال و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. در این بازی آبی‌ها در ابتدا با گل علی کریمی پیش افتادند اما در ادامه چران موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در ادامه یک گل دیگر از پاختاکور مقدمات حذف نماینده ایران را رقم زد تا طرفداران استقلال خاطره تلخی از گلزنی چران به تیمشان داشته باشند.

۲- تراکتور

چران راه گلزنی به تیم‌های ایرانی را خوب بلد است و دومین بار این کار را مقابل تراکتور انجام داد. در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سال ۲۰۲۱ که با تساوی پرگل و ۳ بر ۳ «تی‌تی‌ها» و پاختاکور به پایان رسید، چران در حالی که تیمش ۲ بر ۰ عقب بود، در دقیقه ۶۹ گلزنی کرد تا پاختاکور در آستانه بازگشت به بازی و جبران نتیجه قرار بگیرد.

۳- سپاهان 

سومین گل دراگان چران به تیم‌های ایرانی در سال ۲۰۲۲ به ثمر رسید. زمانی که او موفق شد در حالی که بازوبند کاپیتانی پاختاکور را بر بازو بسته بود، دروازه سپاهان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باز کند و تیمش را با ۱ گل جلو بیاندازد. این تنها گل پاختاکور در دیداری بود که آن‌ها با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب طلایی پوشان فوتبال ایران شدند اما چران باز هم زهر خودش را روی تیم‌های ایرانی ریخت.

۴- پرسپولیس

پرسپولیس جدیدترین قربانی ایرانی دراگان چران است. چران در بازی با سرخپوشان ایرانی توانست اولین گل خود در مسابقات لیگ نخبگان آسیا را وارد دروازه الکسیس گندوز کند تا پاختاکور یک تساوی ارزشمند از مصاف با پرسپولیس بدست بیاورد. با احتساب این گل، حالا چران ۵۰ درصد از گل‌های آسیایی خود را به تیم‌هایی از کشور ما زده است و با توجه به اینکه پاختاکور یک بازی با استقلال هم دارد، احتمال افزایش آمار او هم وجود خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 15212
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار