00:48
0
کد خبر : 15963

صبر عربستانی‌ها لبریز شد؛ مانچینی را اخراج کنید

عملکرد ضعیف عربستان مقابل بحرین با واکنش هواداران فوتبال این کشور مواجه شد.

صبر عربستانی‌ها لبریز شد؛ مانچینی را اخراج کنید
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در شبی که سالم الدوساری یک فرصت پنالتی را از دست داد، تیم عربستان در خانه مقابل بحرین متوقف شد.

تساوی بدون گل مقابل بحرین و کسب ۵ امتیاز از چهار بازی نخست مقدماتی جام جهانی برای عربستان، واکنش کارشناسان و هواداران این کشور را به همراه داشته است. یاسر القحطانی اسطوره فوتبال این کشور پس از بازی در شبکه بین اسپورت گفت: «این دیدار در حد و اندازه‌های دو تیم نبود. فکر می‌کنم هر دو تیم بازنده بودند. عملکرد تیم ملی عربستان نه در سطح فردی و نه در سطح تیمی رضایت‌بخش نبود. علت این عملکرد ضعیف تیم ملی عربستان مشخص است: روش بازی بی‌نظم و تغییراتی که هیچ توجیهی ندارند. این بازی ثابت کرد که تیم از بد به سمت بدتر می‌رود. عربستان در سه بازی مقدماتی خود در خانه، هیچ پیروزی کسب نکرده است. این بازی چهره بسیار منفی از عربستان نشان داد. دیگر طاقت همه تمام شده است. اکنون تصمیم با مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان است. باید برای نجات تیم از این وضعیت، اقدام کنند.»

یکی از هواداران تیم ملی فوتبال عربستان در ورزشگاه نیز با تصویری در موبایل خود خواهان اخراج مانچینی شده بود. سرمربی ایتالیایی قهرمان یورو ۲۰۲۰ که در عربستان عملکرد موفقی نداشته، گران‌ترین مربی حال حاضر فوتبال جهان محسوب می‌شود.


برچسب ها
کد خبر : 15963
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار