00:58
0
کد خبر : 15964

باکلاس، کم‌نقص و خلاق مثل امید نورافکن

امید نورافکن یکی از بهترین بازیکنان ایران در شب پیروزی مقابل قطر بود.

باکلاس، کم‌نقص و خلاق مثل امید نورافکن
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ایران در شبی با چهار گل قطر را شکست داد که دو بازیکن تیم به دلیل محرومیت جایی در ترکیب امیر قلعه‌نویی نداشتند.

با توجه به اخراج صالح حردانی در دیدار با ازبکستان و محرومیت سامان قدوس، انتظار می‌رفت امیر قلعه‌نویی در دیدار با قطر در پست مدافع چپ یا هافبک میانی، از امید نورافکن استفاده کند. در نهایت، تصمیم بر این شد با انتقال میلاد محمدی به پست دفاع راست، امید نورافکن به عنوان مدافع چپ به میدان برود و بازیکن این فصل ملوان، عملکردی درخشان در ترکیب تیم ملی کشورمان داشت.

نورافکن که پیش از این در لباس تیم ملی ایران ۴ پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود، در این بازی چه در فاز تهاجمی و چه در فاز تدافعی عملکرد کم‌نقصی داشت و با دو پاس گل خود، یکی از ارکان پیروزی مهم ایران بود. به خصوص با سانتر دقیق و تماشایی روی سر سردار آزمون که در نیمه اول، گره بازی را برای تیم ملی ایران باز کرد. نورافکن در این مسابقه ثابت کرد که میلاد محمدی، کار سختی برای حفظ جایگاه خود در سمت چپ خط دفاعی این تیم ملی دارد و قلعه‌نویی می‌تواند در سخت‌ترین مسابقات، روی توانایی ستاره سابق خود در سپاهان حساب کند.


برچسب ها
کد خبر : 15964
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار