20:17
0
کد خبر : 16037

شمس آذر ۱-۱ هوادار؛ تیم رحمتی همچنان در حسرت برد

دیدار دو تیم شمس آذر و هوادار در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

شمس آذر ۱-۱ هوادار؛ تیم رحمتی همچنان در حسرت برد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در رقابتی از هفته هشتم لیگ برتر ایران، تیم‌های شمس آذر قزوین و هوادار تهران به مصاف هم رفتند.

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر روز پنجشنبه با مصاف تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پیگیری شد.

در این بازی مهم و حساس برای هر دو تیم برای خروج از انتهای جدول، تیم شمس آذر در همان دقایق ابتدایی توانست از فرصت میزبانی استفاده کرده و گل برتری را وارد دروازه حریف کند.

در این بازی مجتبی فخریان در دقیقه ششم بازی توانست با یک فرار زیبا اولین گل تیم شمس آذر را به ثمر برساند تا میهمان با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند.

هوادار که قبل از مسابقه با استقلال در هفته هفتم هیچ گلی به ثمر نرسانده بود که در این دیدار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد. امروز در بازی با شمس‌آذر اما بنفش‌پوشان لیگ برتر طلسم گل نزدن خود در جریان بازی را هم شکستند. صائب محبی در دقیقه 56 مسابقه امروز با شمس‌آذر با زدن گل تساوی هوادار، طلسم شاگردان مهدی رحمتی را شکست و اولین گل تیمش را در جریان بازی به ثمر رساند تا آنها با فشار کمتری به کار خود در لیگ برتر ادامه بدهند.



پایان بازی با نتیجه یک بر یک، به سود هیچکدام از دو تیم نبود. شمس آذر با هفت امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و هوادار ۴ امتیازی، در قعر جدول باقی ماند.
برچسب ها
کد خبر : 16037
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار