12:37
0
کد خبر : 16364

سالم الدوساری در آستانه تاریخ‌سازی در آسیا

ستاره عربستانی تنها یک تاثیرگذاری تا تبدیل شدن به تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ رقابت‌های آسیایی دارد.

سالم الدوساری در آستانه تاریخ‌سازی در آسیا
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ الهلال در چارچوب دیداری از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، در دیداری جذاب و پر گل مقابل العین با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید. سالم الدوساری بدون شک ستاره الهلال در این دیدار بود؛ او به تنهایی 3 گل از 5 گل تیمش را به‌ثمر رساند تا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی قرار بگیرد.

سالم الدوساری، با عملکردخود در لیگ قهرمانان آسیا، به یکی از برترین گلزنان و پاسورهای تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شده است. این مهاجم با ثبت 27 گل و 21 پاس گل، در مجموع 48 بار به طور مستقیم در گل‌های تیمش نقش داشته و به این ترتیب به دژان دامیانوویچ، در جدول تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ رقابت‌های آسیایی، رسیده است.

سالم الدوساری در جدول پاسورهای برتر نیز جایگاهی درخشان دارد و با 21 پاس گل، پس از عمر عبدالرحمن، تای هی و لین گائو در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

در میان برترین گلزنان تاریخ مسابقات باشگاهی آسیایی، سالم الدوساری در جایگاه ششم قرار دارد و تنها ناصر الشمرانی با 32 گل، در غرب آسیا از او پیشی گرفته است. با توجه به عملکرد درخشان فعلی، سالم الدوساری شانس بسیار خوبی برای شکستن رکورد دمانوویچ و تبدیل شدن به تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ لیگ نخبگان / قهرمانان آسیا دارد. اگر او بتواند در پنج بازی باقی‌مانده مرحله گروهی، همین عملکرد را حفظ کند، بدون شک به این هدف دست خواهد یافت.
برچسب ها
کد خبر : 16364
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار