18:03
0
کد خبر : 16537

اسلوت: دیدار با آرسنال از رقابت با چلسی هم سخت‌تر است

سرمربی لیورپول راجع به شرایط تیمش پیش از جدال با آرسنال صحبت کرد.

اسلوت: دیدار با آرسنال از رقابت با چلسی هم سخت‌تر است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در مهم‌ترین جدال هفته نهم لیگ برتر انگلیس، تیم لیورپول روز یکشنبه میهمان آرسنال خواهد بود.

آرنه اسلوت سرمربی صدرنشین لیورپول که روزهای خوبی را روی نیمکت قرمزها پشت سر می‌گذارد، در نشست خبری پیش از مسابقه راجع به شرایط قرمزها پیش از این جدال صحبت کرد.

دیدار حساس و حیاتی با توپچی ها

پیش‌تر درباره بازی چلسی گفته بودم از آن‌ها انتظار زیادی دارم و در آنفیلد هم همین را نشان دادند. آرسنال تیمی است که با مدافعان کناری و سیستم مشابهی با چلسی بازی می‌کند اما طی دو فصل اخیر، آرسنال از ما و چلسی جلوتر بوده و می‌توان تصور کرد بازی با آرسنال سخت‌تر باشد. این یک بازی خارج خانه است و یعنی حتی در مقایسه با بازی خانگی مقابل چلسی، کار سخت‌تری داریم. خودتان می‌دانید آن بازی چه‌قدر سخت بود. همه می‌دانیم امتیاز گرفتن از رقبای مستقیم چه اهمیتی دارد. در مقطع ابتدایی فصل نمی‌توان گفت کدام تیم رقیب اصلی است اما می‌دانیم آرسنال یکی از آن تیم‌ها است و امتیاز گرفتن از آن‌ها مهم است. پیروزی در خانه تیم‌هایی چون آرسنال و منچسترسیتی سخت است اما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد.

آمار دفاعی خوب لیورپول

دو دلیل مهم درباره کم گل خوردن ما وجود دارد. در اکثر بازی‌ها، توپ و میدان در کنترل ما بوده و مالکیت بالای توپ به ما کمک می‌کند. کار تیمی ما و اهمیت مدافعان نیز برای گل نخوردن بسیار عالی است. اگر این‌ها را با عملکرد بسیار خوب ویرجیل [فن دایک]، ایبو [کوناته] و دو دروازه‌بان مورد استفاده تیم ترکیب کنیم، باید بگوییم این‌ها از دلایل کم گل خوردن ما هستند. 

وضعیت مصدومان تیم

مصدومان در مجموع وضعیت خوبی دارند، اما برای این آخر هفته نه. کیه زا شاید امروز تمرین کند اما دیوگو تمرین نخواهد کرد و مقابل آرسنال غایب خواهد بود. باید ببینیم وضعیت بردلی برای حضور در بازی چه می‌شود.  وضعیت ریکاوری آلیسون مطابق انتظار پیش می‌رود اما روند بهبودی او کوتاه‌مدت نیست و قضاوت در خصوص وضعیت او سخت است. در مرحله پایانی ریکاوری او، ارزیابی خواهیم داشت اما هنوز زمان بازی کردنش فرا نرسیده و انتظار نداریم او برای بازی با برایتون در جام اتحادیه آماده شود. 


برچسب ها
کد خبر : 16537
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار