loader
15:47
0
کد خبر : 7786

آخر هفته‌ای که رسید و اوسمار نیامد؛ بیماری همسر یا قرارداد بهتر در شرق؟

سرمربی برزیلی پرسپولیس بعد از قهرمانی با این تیم به کشورش سفر کرد و به نظر می‌رسد دیگر قصد بازگشت به این تیم را ندارد.

آخر هفته‌ای که رسید و اوسمار نیامد؛ بیماری همسر یا قرارداد بهتر در شرق؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر درباره شرایط ادامه همکاری با اوسمار لس ویرا و در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی گفت:« تا قبل از پرواز با ایشان صحبت کردیم و قرارداد را نهایی کردیم. ایشان دو سه روز وقت خواست. برای خانمش بیماری بسیار بسیار ناگواری پیش آمده و اگر مشکلی نداشته باشد برگردد. حتی خانه‌ای هم اینجا دیده‌اند که اینبار با خانواده بیایند. گفت تا آخر هفته خبر می دهد امیدوارم مشکلی نباشد. از همانجا هم می تواند امضا کند.»

او در پاسخ به محمدحسین میثاقی، مجری برنامه که پرسید آیا براساس لیست اوسمار بازیکن جذب می‌کنند ضمن تایید این موضوع گفت:« بله؛ براساس لیست اوسمار بازیکن می‌گیریم. ما قرارداد را آماده کرده‌ایم و توافق نهایی انجام شده؛ ایشان فرصت گرفت تا مشخص شود که آیا بیماری همسرش را آنجا پیگیری می‌کند یا اینجا....»

با این حال آخر هفته رسید اما خبری از اوسمار و البته باشگاه پرسپولیس در ارتباط با آینده نیمکت این تیم نشد تا اخبار و شایعات پیرامون این موضوع شنیده شود.

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها و خبرنگاران نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند اوسمار قصد بازگشت ندارد و امروز اخباری درباره حضور او در تیمی باشگاهی از آسیای شرقی منتشر شد. هرچه هست به نظر برخلاف آنچه مدیرعامل پرسپولیس در شب جنجالی برنامه فوتبال برتر گفت توافق نهایی با اوسمار انجام نشده و مرد برزیلی تا این لحظه قصد بازگشت ندارد. حالا پرسپولیس برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد مشخص نیست و البته باید منتظر اظهارنظر رسمی اوسمار ویرا و باشگاه پرسپولیس ماند.

برچسب ها
کد خبر : 7786
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار