loader
08:57
0
کد خبر : 9882

آرژانتین ۲ - ۰ کانادا؛ مسی آرژانتین را به فینال کوپا آمریکا برد

تیم ملی آرژانتین موفق شد با گل‌های خولین آلوارز و لیونل مسی از سد کانادا عبور کند و به این ترتیب اولین فینالیست رقابت‌های این دوره کوپا آمریکا لقب بگیرد.

آرژانتین ۲ - ۰ کانادا؛ مسی آرژانتین را به فینال کوپا آمریکا برد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بامداد امروز اولین بازی نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ با مصاف دو تیم آرژانتین و کانادا به پایان رسید و آلبی‌سلسته موفق شد تا با عبور از سد کانادا فینالیست شود.

در این بازی، کانادا به ندرت به سمت دروازه حریف حمله می‌کرد و در نتیجه بازی جذاب و هیجان‌انگیزی را شاهد نبودیم. اما دو گل از خولیان و مسی کافی بود تا قهرمان دنیا به فینال دیگری رسیده و رکورد جالب توجهی را ثبت کند. آرژانتین اسکالونی در ۱۱ بازی اخیرش در مراحل حذفی تورنمنت‌های مختلف تنها طعم برد را چشیده‌اند و حالا تنها یک قدم دیگر تا رویای جام‌های سه گانه (کوپا آمریکا- جام جهانی- کوپا آمریکا) فاصله دارند.

آرژانتین در این بازی منسجم کار می‌کرد و حرکات روبه جلوی خوبی داشت و بدین ترتیب به چهارمین فینالش، بعداز ناکامی در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ برزیل رسید.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۳ از راه رسید؛ خولیان آلوارز موفق شد تا ارسال دی پائول را تبدیل به گل کرده و آرژانتین را از حریف پیش بیندازد. تا قبل از این گل، آرژانتین با بهره‌گیری از بازیکنان فیزیکی و نظم تیمی خوب عمل می‌کرد ولی در ترتیب دادن حرکات تهاجمی حرف زیادی برای گفتن نداشت.

آلبی‌سلسته در دقیقه ۴۴ موقعیت خوبی را با همکاری مسی و دی ماریا خلق کرد که البته منجر به گل نشد. اما گل دوم مسابقه در دقیقه ۵۱ و با نمایش خیره‌کننده دیگری از دی پائول که بی تردید بهترین بازیکن آرژانتین دراین مسابقه بود از راه رسید. لیونل مسی زننده این گل بود تا برای اولین بار در کوپا آمریکای ۲۰۲۴ پایش به گلزنی باز شود. ۴۰ دقیقه تا پایان بازی زمان باقی بود و آرژانتینی‌ها بی صبرانه در انتظار سوت پایانی بازی و صعود به فینال بودند.

آن‌ها در این ۴۰ دقیقه به خوبی بازی را مدیریت کردند و کانادا هم هیچ اقدام خاصی برای جبران گل‌های خورده انجام نمی‌داد و در نتیجه یک بازی سرد و بی‌هیجان را شاهد بودیم.

با این برد، اسکالونی و شاگردانش به چهارمین فینال در پنجمین تورنمنتی که زیر نظر این سرمربی جوان پشت سر گذاشتند، رسیدند. آنها باید منتظر برنده بازی کلمبیا - اروگوئه باشند تا با حریفشان در فینال این دوره کوپا آمریکا روبرو شوند.

مسی با وجود عملکرد نه چندان درخشان در این مسابقه در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خلاصه دیدار تیم‌های آرژانتین و کانادا را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 9882
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار