loader
01:25
0
کد خبر : 1147

اردن – بحرین: جدال تمام عرب در اوج حساسیت

اختصاصی / اردن و بحرین جدال حساسی را برای صعود به دور حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار خواهند کرد.

اردن – بحرین: جدال تمام عرب در اوج حساسیت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اردن و بحرین در شرایطی آخرین دیدارشان در دور گروهی را برگزار خواهند کرد که کسب یک امتیاز، به منزله صعود اردن به دور بعد خواهد بود ولی بحرین برای قطعی کردن صعودش به دور حذفی، فقط به برد نیاز خواهد داشت.

در پایان دور دوم رقابت‌های این گروه، اردن و کره‌جنوبی، هردو ۴ امتیازی و در رده‌های اول و دوم هستند و بحرین با ۳ امتیاز جایگاه سوم را دراختیار دارد و مالزی بدون امتیاز، امیدی به صعود نخواهد داشت.

اولین رویارویی

این بازی، به منزله اولین رویارویی این دو تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست و در آخرین جدال رو در روی این دو تیم، اردن با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسیده بود.

آمار خوب گلزنی

تیم ملی اردن تا به اینجای رقابت‌ها ۶ گل به ثمر رسانده و این آمار بهتری در مقایسه با بهترین آمار گلزنی آنها در تمامی ادوار حضورشان در این تورنمنت است. تا پیش از این، بهترین رکورد اردن، زدن ۵ گل در مرحله گروهی در سال ۲۰۱۵ بود.

کمین برای دو کلین شیت متوالی

تیم ملی بحرین به دنبال آن است تا بعد از برد ۰-۱ مقابل مالزی در دور دوم، برای اولین بار در طول ادوار حضورش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در دو بازی متوالی به پیروزی رسیده و کلین شیت کند. آنها تنها در دو تا از ۲۴ بازی‌های قبلی‌شان در این تورنمنت موفق به کلین‌شیت شده بودند.

گل‌های دیرهنگام

پنج تا از گل‌های تیم ملی بحرین در جام ملت‌های آسیا از سال ۲۰۱۹ به بعد، در نیمه دوم به ثمر رسیده‌اند و چهار تا از این ۵ گل از دقیقه ۷۵ به بعد به ثمر رسیده بودند. در بازی با مالزی هم همین اتفاق را شاهد بودیم و گل پیروزی‌بخش بحرین در دقیقه ۵ وقت‌های اضافه از راه رسید که دیرترین گل آنها در تاریخ این رقابت‌ها بود.

برچسب ها
کد خبر : 1147
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار