loader
03:55
1
کد خبر : 1139

اتفاق جالب برای مربی حریف بعدی ایران؛ گریه‌های بی امان!

اختصاصی/ تیم ملی سوریه با برد ۰-۱ مقابل هند توانست در یک اتفاق تاریخی از مرحله گروهی به دور بعد صعود کند اما حاشیه‌های بعد از آن حتی از این پیروزی هم جذاب تر بود.

اتفاق جالب برای مربی حریف بعدی ایران؛ گریه‌های بی امان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی سوریه در دیدارش در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد تا با نتیجه ۰-۱ از سد هند عبور کند. تک گل این بازی در دقیقه ۷۶ توسط خربین به ثمر رسید تا یک اتفاق تاریخی برای سوریه رقم بخورد.

آنها با کسب سه امتیاز این بازی به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های رده سوم در دور گروهی، راهی دور حذفی شدند. از همین رو در پایان بازی و قطعی شدن صعود سوریه، بازیکنان و مربیان این تیم غرق در شادی، سر از پا نمی‌شناختند.

در فلش اینترویوی بعد از بازی، خبرنگار سوری گفتگوی کوتاهی با هکتور کوپر سرمربی این تیم و دستیارش محمود فایض انجام داد. هکتور کوپر راضی و خوشحال از صعود، با تسلط کامل صحبت‌هایش را به پایان رساند ولی محمود فایض، دستیار کوپر که حسابی احساساتی شده بود، نتوانست اشکهایش را کنترل کند و با در آغوش گرفتن خبرنگار، یک دل سیر اشک شوق ریخت.

اتفاقی که باعث شد ویدیوی این ماجرا بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته باشد

سوریه حریف بعدی تیم ملی در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا خواهد بود. دیداری که برنده آن را  به جمع 8 تیم برتر این مسابقات خواهد رساند.

ویدیوی گریه‌های مربی سوریه پس از پیروزی مقابل هند را تماشا کنید: 

برچسب ها
کد خبر : 1139
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدرضارضایی - 7 ماه پیش

احساساتش قابل وصف ۰حق داره گریه کنه برای اولین بار به این رده دست یافتن
0 0
پربازدیدترین اخبار