loader
20:08
0
کد خبر : 7414

اقدام جالب ناگلزمان؛ تمرین تیم ملی آلمان با نیروی ویژه پلیس

تمرین با نیروهای ویژه کاملا مسلح پلیس و صعود از یک شفت تعبیه شده روی یک برج به ارتفاع 20 متر، این ابتکارها فقط از یک شخص برمی‌آید؛ یولیان ناگلزمان.

اقدام جالب ناگلزمان؛ تمرین تیم ملی آلمان با نیروی ویژه پلیس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان به درخواست سرمربی خود یک تمرین خاص و منحصربه‌فرد را پشت سر گذاشتند.


به گزارش بیلد، بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان، جلسه‌ تمرینی منحصربه‌فرد با کماندوهای عملیات ویژه پلیس داشتند. این جلسه که توسط یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان برنامه‌ریزی شده بود، با هدف تقویت حس همبستگی، ارتباطات و فداکاری در تیم انجام شد. ناگلزمان خودش در این جلسه حضور نداشت اما شاگردانش را راهی میدان تیر پلیس تورینگیا کرده بود.

در واقع به جای تمرین در کمپ تمرینی آلمان، ژرمن‌ها این‌بار به میدان تیر پلیس رفته بودند و با استقبال نیروهای ویژه که کاملا هم مسلح بودند، روبرو شدند. این جلسه با گرم کردن بدن ملی‌پوشان در زمین چمن با نوای موسیقی راک و تشویق‌های پرشور آغاز شد. در ادامه، نوبت به تمرین نبرد تن به تن روی تشک‌های مخصوص رسید. سپس، ملی‌پوشان با کلاه ایمنی در یک مسیر ویژه در قلب جنگل تورینگ از موانع مختلف عبور کردند.


در ادامه، نوبت به مبارزه با یکدیگر با استفاده از سپر پلیس رسید. در چالشی نفس‌گیر، ملی‌پوشان از یک شفت تعبیه شده روی یک برج به ارتفاع 20 متر بالا رفتند و پرچم آلمان را به اهتزاز درآوردند. در نهایت، این جلسه با حل یک وظیفه خاص در همکاری با پلیس به پایان رسید. جو صمیمی و پرنشاطی در طول این جلسه ویژه حاکم بود و ملی‌پوشان از آن لذت بردند.

برچسب ها
کد خبر : 7414
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار