loader
15:15
0
کد خبر : 11415

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ رضایت رئیس فدراسیون شنا از عملکرد تنها نماینده ایران!

رئیس فدراسیون شنا گفت: شنا برای موفقیت به عزم ملی نیاز دارد و آموزش و پرورش باید با ما هماهنگ شود. تمام قهرمانان المپیک از ۷،۸ سالگی شروع کردند و ما هم بستر خوبی داریم و امیدوارم این بستر در بازی‌های آسیایی ناگویا جواب بدهد.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ رضایت رئیس فدراسیون شنا از عملکرد تنها نماینده ایران!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محسن رضوانی پس از کسب جایگاه چهل‌وهشتم سامیار عبدلی در شنای ۱۰۰ متر کرال سینه المپیک پاریس به خبرنگاران گفت: با رکوردی که از سامیار اعلام کرده بودیم نفر هشتم گروهش بود اما با جایگاه چهارم شنای خود را تمام کرد. البته حدود ۳۰ ثانیه بالاتر از رکوردش شنا کرد که بابت این موضوع عذرخواهی هم کرد. استخر واقعا متفاوت بود و این بهانه تراشی نیست. روز گذشته آدام پتی رکورددار ۱۰۰ متر قورباغه جهان دوم شد و این به خاطر استرس المپیک و شرایط استخرهاست.

رضوانی با ابراز رضایت از عملکرد عبدلی ادامه داد: سامیار در مجموع نمره قبولی گرفت و نمی‌توانم به او نمره منفی داد. این جایگاه شنای ما است و در بین کشورهای متوسط دنیا قرار داریم. باید ببینیم چه می‌دهیم و چه می‌گیریم. شاید پس از ۱۰ سال حضور در فدراسیون به عنوان یک ورزشی از من توقع وجود داشته باشد اما صادقانه می‌گویم شنا به یک عزم ملی نیاز دارد و آموزش و پرورش باید با ما هماهنگ شود. تمام قهرمانان المپیک از ۷،۸ سالگی شروع کردند. ما بستر خوبی داریم و امیدوارم این بستر در بازی‌های آسیایی ناگویا جواب بدهد و ما بتوانیم کاری را انجام بدهیم که قبلا اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها
کد خبر : 11415
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار