loader
03:00
0
کد خبر : 1437

انتقام بازیکن جنجالی سابق استقلال از علیرضا فغانی: او با عراقی‌ها مشکل دارد!

کرار جاسم را همه در فوتبال ایران و حتی در لیگ عراق به خوبی می‌شناسند؛ بازیکنی که جنجال‌های زیادی به پا کرد و حالا به علیرضا فغانی را نشانه رفته است.

انتقام بازیکن جنجالی سابق استقلال از علیرضا فغانی: او با عراقی‌ها مشکل دارد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ بی‌شک کرار جاسم را اکثر فوتبال‌دوستان ایرانی، به عنوان بازیکنی بی‌اخلاق و جنجال‌ساز می‌شناسند؛ چهره‌ای که بارها در استقلال و تراکتور حاشیه آفرید و بارها و بارها توسط باشگاه‌های ایرانی و داوران اخراج شد. 

 

او بعداز اتفاق دیروز در جام ملت‌های آسیا و اخراج ایمن حسین به دلیل شادی گل زشت و زننده توسط این داور ایرانی، فرصت را مناسب دیده و علیه او موضعگیری کرده است تا هنوطنانش را علیه او بیشتر بشوراند!

کرار جاسم در صفحه اجتماعی اش نوشت : علیرضا فغانی را از قدیم می‌شناسم. او سالهاست با عراقی‌ها مشکل دارد! وقتی در استقلال بودم او دو بار من را بی‌دلیل اخراج کرد!

این در حالی‌ست که بررسی فیلم اخراج های کرار توسط فغانی در لیگ ایران نشان می‌دهد همه کارت‌های قرمز صحیح بوده و این بازیکن پرحاشیه و جنجالی، حتی با محرومیت های طولانی از سوی کمیته انضباطی بدلیل بهم ریختن جو مسابقات مواجه شده است.

او حتی در دربی بغداد هم جنجالی بزرگ ایحاد کرد و اخراج شد.

بازیکنانی مثل کرار توسط دلالان و مربیان دلال به تیم‌های لیگ ایران تحمیل شدند و با درآمدهای میلیاردی، حالا علیه ایرانی‌ها جوسازی می‌کنند تا از این آب گل آلود ماهی مورد علاقه خود را صید کنند.

برچسب ها
کد خبر : 1437
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار