loader
09:16
0
کد خبر : 1465

امید عراقی‌ها به پدیده جوان‌شان در تیم آکادمی بارسلونا

نوح درویش بازیکن 18 ساله و عراقی الاصل که در شهر فرایبورگ در آلمان متولد شده، برای اولین بار در بارسا اتلتیک در لیگ دسته سه اسپانیا فیکس شد.

امید عراقی‌ها به پدیده جوان‌شان در تیم آکادمی بارسلونا

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛  درویش در ترکیب اصلی تیم رزروهای بارسلونا برای بازی مقابل فوئنلابرادا قرار گرفت. درویش که به تازگی با آلمان فاتح جام جهانی جوانان شده، تا پیش از این فقط تجربه فیکس شدن در چمپیونزلیگ جوانان را با بارسلونا داشت اما در بازیهای لیگ در بارسا اتلتیک فیکس نشده بود. این بازیکن البته در 9 بازی و 229 دقیقه برای بارسا اتلتیک به میدان رفته بود اما هرگز فیکس نشده بود.

بارسلونا در تابستان گذشته برای خرید درویش 2.5 میلیون یورو پرداخت. نوح درویش در رده های پایه آلمان نقشی کلیدی دارد که در جام جهانی با گلها و پاس گلهایش درخشید و رافا مارکز سرمربی بارسا اتلتیک نیز روی روند صعودی او حساب ویژه ای باز کرده است. به نظر می رسد که بارسلونا امید زیادی دارد تا این بازیکن در آینده ای نه چندان دور به تیم بزرگسالان راه پیدا کند و توانایی هایش را ثابت کند. 

نوح درویش پس از قهرمانی جام جهانی نوجوانان در اوایل ماه دسامبر به بارسلونا برگشت که در این مدت فقط به عنوان بازیکن ذخیره مقابل اونیونیستاس و آرنتیرو به میدان رفته بود.ش

برچسب ها
کد خبر : 1465
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار