loader
06:24
1
کد خبر : 656

پیش‌بینی رایانه‌ای از شانس‌های قهرمانی براساس داده‌های آماری

اختصاصی / پیش بینی براساس داده های رسمی آماری می گوید تیم ملی ایران در رده پنجم شانس های کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام ملتهای آسیا قطر2023 قرار دارد.

پیش‌بینی رایانه‌ای از شانس‌های قهرمانی براساس داده‌های آماری

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جام ملت‌های آسیا در این دوره که با عنوان رسمی قطر۲۰۲۳ معرفی شده، به طور رسمی از ابتدای سال ۲۰۲۴ (۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه) برگزار می‌شود. این بازی‌ها، امسال با جدالِ قطرِ میزبان برابر لبنان آغاز شد؛ تیمی که در دوره قبل رقابت‌ها توانست با شکست ژاپن در فینال مسابقات به مقام قهرمانی برسد و احتمالا همین موضوع آنها را برای تکرار موفقیت در شرایطی که میزبان هستند، تحت فشار خواهد گذاشت.

ژاپن پس از نمایش خوب در جام جهانی ۲۰۲۲ اکنون بار دیگر یکی از مدعیان اصلی قهرمان در جام ملت‌ها به حساب می‌آید. کره جنوبی نیز با اتکا به سون هیونگ مین ستاره تاتنهام می‌خواهد به انتظار طولانی و شصت ساله‌اش برای قهرمانی با هدایت یورگن کلینزمن پایان بدهد.

تیم ملی ایران نیز با یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال آسیا و با اتکا به بازیکنانی که هر کدام در تیم‌های معتبر اروپایی می‌درخشند، هدفی جز قهرمانی در این رقابت‌ها برای خود متصور نیست.

پیش‌بینی

براساس داده‌های رسمی مرکز آمار جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، ابررایانه اپتا دست به پیش‌بینی‌های جالبی درارتباط با شانس صعود تیم‌ها و همچنین شانس رسیدن به عنوان قهرمانی زده است. در این پیش‌بینی براساس داده‌های آماری، برای هرتیم میزان شانس صعود از مراحل مختلف بررسی شده است.

احتمال‌های ایران

براساس پیش‌بینی تیم ملی ایران ۷۰.۷% شانس دارد که به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند. ۲۵.۸% احتمال صعود ایران به عنوان تیم دوم ارزیابی شده است. ۲.۸ درصد احتمال دارد ایران تیم سوم گروه و ۰.۷درصد احتمال  دارد که ایران در گروهش چهارم بشود.

۹۹.۲ درصد ایران شانس صعود به یک هشتم نهایی را براساس این پیش‌بینی خواهد داشت و ۷۰.۹درصد نیز تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی خواهد رسید. ۳۸.۹درصد احتمال دارد که ایران به مرحله نیمه نهایی برسد و جالب تر اینکه براساس پیش بینی  ایران ۲۳.۷درصد شانس رسیدن به فینال را دارد. ۱۲.۳ درصد نیز شانس قهرمانی در این مسابقات به ایران داده شده است.

شانس‌های قهرمانی

تیم ملی ژاپن براساس پیش بینی با ۲۴.۹ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. قطر قهرمان دوره قبل و میزبان بازی‌ها نیز با ۱۳.۳ درصد در رده دوم بالاترین شانس برای تصاحب جام قرار گرفته است. کره جنوبی با ۱۳درصد شانس سوم و استرالیا ۱۲.۷ درصد در رده چهارم قرار دارد. تیم ملی ایران در این جدول پیش‌بینی در رده پنجم شانس‌های کسب عنوان قهرمانی است ضمن اینکه عربستان با ۸.۳ درصد در جایگاه ششم است.

برچسب ها
کد خبر : 656
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ناشناس - 28 روز پیش

من می تونم دو مین فوتبال پیش بینی کنم کسایی می برن که اصلاح کرده هستند به عرق و مواد متصل هستند خیلی پر کار هستند مثل عاشقان زندگی خواهند برد مثل حرکات امواج
0 0
پربازدیدترین اخبار