loader
03:57
0
کد خبر : 904

بحرین - مالزی: نبرد برای بقا

اختصاصی /  دو تیم بحرین و مالزی بعد از باخت در بازی‌هایشان در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، برای آنکه امیدشان به صعود را زنده نگه دارند، به مصاف هم خواهند رفت.

بحرین - مالزی: نبرد برای بقا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دو تیم بحرین و مالزی بی صبرانه امیدوارند تا بتوانند سه امتیاز ارزشمند بازی امروزشان در گروه E رقابتها را مال خود کنند.

این در شرایطی است که هر دوی این تیم‌ها در دور اول تن به شکست دادند و در گروهی که در پایان دور اول، اردن و کره‌جنوبی سه امتیازی هستند، این دو تیم بدون امتیاز به مصاف هم خواهند رفت تا با غلبه بر حریف، همچنان به صعود امیدوار بمانند.

این دیدار در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و در شرایطی برگزار می‌شود که بحرین بعد از باخت 1-3 مقابل کره‌جنوبی در بازی اول، تحت هرشرایطی سه امتیاز بازی امروز را می‌خواهد و مالزی هم بعد از شکست0-4 مقابل اردن گام به این دیدار خواهد گذاشت و برای برد مبارزه خواهد کرد

آنچه بحرینی‌ها را امیدوار می‌کند

بحرین در هشت مصاف اخیرش با مالزی، مقابل این تیم تن به شکست نداده و با کسب 5 برد و سه تساوی، امیدوار است تا بتواند این روند را ادامه دهد. آنها در آخرین مصاف‌شان مقابل این تیم در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2023 هم موفق شده بودند تا 1-2 از سد مالزی عبور کنند. البته این اولین دیدار این دو تیم در جریان این تورنمنت معتبر است.

شروعی ضعیف

از سوی دیگر بحرینی‌ها در هفت بازی اخیرشان در دور اول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به پیروزی نرسیده‌اند و این آمار تلخ در این دوره نیز برای آنها تکرار شد

آمار ضعیف مالزی در آسیا

مالزی هم عملکرد خوبی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نداشته و در چهار بازی اخیرش در این تورنمنت، به جز باخت، نتیجه دیگری کسب نکرده و در مجموع 4بازی، 16 گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

حریفی سرسخت

در جریان بازی مالزی مقابل اردن، مالایی‌ها هشت شوت در چارچوب داشتند که این بیشترین تعداد شوت در چارچوب در جریان یک بازی در دور اول رقابت‌های جام ملتهای آسیا 2023 بود

رکورد سنی گلزن بحرین

گلی که عبدالله الحشش در جریان بازی بحرین- کره‌جنوبی وارد دروازه حریف کرد، باعث شد تا نام او با 31 سال و 151 روز سن، به‌عنوان مسن‌ترین بازیکنی که در جام ملت‌های آسیا برای بحرین گلزنی کرده، ثبت شود.

 

برچسب ها
کد خبر : 904
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار