loader
14:04
0
کد خبر : 7829

برنامه سخت طارمی تا جام باشگاه‌های جهان؛ مهدی در کنار تورام و مارتینز

مهدی طارمی مهاجم جدید اینترمیلان قبل ورود خود به این تیم برنامه‌ریزی دقیقی کرده و مصمم است در سری‌ A به میدان برود.

برنامه سخت طارمی تا جام باشگاه‌های جهان؛ مهدی در کنار تورام و مارتینز

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ستاره خط حمله تیم ملی ایران مهاجمی برای حضور روی نیمکت ذخیره‌ها نیست و تصمیم دارد در یکی از مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال باشگاهی اروپا و جهان بازی کند.

روزنامه گازتادلااسپورت در آخرین شماره‌اش گزارش داده؛ این مهاجم ایرانی که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به اینترپیوسته، مایل است زودتر از موعد با هم‌تیمی‌های جدید خودش ارتباط برقرار کند. به نظر می‌رسد که طارمی تاریخ حضور خودش در ایتالیا را مشخص کرده است.

مهدی در حال حاضر همراه تیم ملی ایران است و بعد از پیروزی پرگل برابر هنگ‌کنگ که با درخشش او انجام شد در بازی دیگر مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه به مصاف ازبکستان می‌رود. او بعد از هت‌تریک برابر هنگ کنگ اما براساس این گزارش به میلان سفر کرده تا انتقالش به اینترمیلان را تسریع کند. این سفر شامل بازدید او از باشگاه و امضای قرارداد سه ساله با مبلغ ۳.۵ میلیون یورو برای هرفصل، انجام معاینات پزشکی و سایر امور اداری است.

بااین‌حال طارمی قصد دارد در آغاز هفته دوم جولای (اواخر تیرماه) به اینترمیلان وصل شده و با این حساب می‌تواند پنج روز قبل از اولین روز برنامه‌ریزی شده تمرینات پیش فصل در دسترس کادرفنی باشد.

درحالی که بسیاری از اعضای تیم پس از انجام تعهدات بین‌المللی استراحت خواهند کرد، طارمی یکی از معدود بازیکنانی است که از تیرماه تا جام باشگاه‌های جهان سال آینده با برنامه ۱۲ ماه طاقت فرسایی روبرو هستند.

این بازیکن ۳۱ ساله بیش از یک گزینه نیمکت نشین و پشتیبان برای مارکو آرناتوویچ درنظر گرفته شده و می‌تواند در کنار لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها
کد خبر : 7829
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار