loader
14:58
1
کد خبر : 9815

بی‌تفاوتی عجیب باشگاه پرسپولیس به مشکل کنعانی‌زادگان

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل شکایت ایجنت سابق خود به دردسر افتاده و باشگاه پرسپولیس هم تاکنون اقدامی برای حل این مشکل انجام نداده است.

بی‌تفاوتی عجیب باشگاه پرسپولیس به مشکل کنعانی‌زادگان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود قهرمانی در رقابت‌های لیگ بیست و سوم روزهای پر تب و تاب و پرحاشیه‌ای را دنبال می‌کند. بعد از جدایی اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان هم قرارداد خود را فسخ کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هم به عنوان دو مهره تاثیرگذار این تیم راهی تراکتور شدند. از طرفی با توجه به درخشش عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در ترکیب پرسپولیس، این بازیکن هم مشتریان دست به نقدی از قطر دارد که به نظر می‌رسد جدایی او هم از جمع قرمزها محتمل باشد.

ماجرای محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان حالا مشکلی جدیدی است که باشگاه پرسپولیس را قطعا با چالش جدی روبرو خواهد کرد. این مدافع که هم‌اکنون تنها ملی‌پوش سرخ‌پوشان است، فصل گذشته علی‌رغم پیشنهادات قابل توجهی که داشت، ترجیح داد به تیم محبوب خود بازگردد اما حالا به دلیل شکایت ایجنت سابق خود محکوم به پرداخت جریمه ۷۰ هزار دلاری شده و با محرومیت ۳ هفته‌ای نیز مواجه شده و این موضوع پیش از شروع تمرینات نیم فصل ستاره پرسپولیس را در شرایط روحی نامساعدی قرار داده است.

باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ اقدامی موثری را برای رفع مشکل کنعانی‌زادگان انجام نداده است. بدون شک با توجه به شرایط کنونی که این باشگاه در آن قرار دارد، محرومیت تنها ملی‌پوش سرخ‌پوشان موضوعی‌ست که مدیران باشگاه پرسپولیس هر چه زودتر باید به فکر چاره‌ای برای آن باشند؛ در غیر این‌صورت این موضوع و محرومیت ستاره سرخ‌پوشان در چنین شرایطی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را برای مدافع عنوان قهرمانی داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 9815
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

فرشاد - 2 ماه پیش

خود کرده را تدبیر نیست
0 0
پربازدیدترین اخبار