loader
10:06
0
کد خبر : 668

ادعای جالب بازیکن هند بعد از شکست: اعتماد بنفس‌مان بالا رفت!

اختصاصی / ستاره با تجربه تیم ملی هند معتقد است تیم کشورش به بازی برابر بهترین تیم های آسیا عادت ندارد اما در ادامه افزود که اعتماد بنفسشان بالا رفته است.

ادعای جالب بازیکن هند بعد از شکست: اعتماد بنفس‌مان بالا رفت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پیش از بازی بعدی هند برابر ازبکستان در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ سونیل چتری کاپیتان ببرهای آبی از سختی این بازی گفت چرا که تیم ملی هند به چنین بازی هایی عادت ندارد.

چتری همچنین گفت که چنین بازی هایی دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند:" بازی با بهترین تیم های آسیا کار آسانی نیست. ما به چنین مسابقاتی عادت نداریم، چرا که اغلب با آنها بازی نمی کنیم،بنابراین نمی دانیم چه چیزی در انتظارمان است."

این بازیکن ۳۹ ساله همچنین اضافه کرد که اعضای تیم ملی این کشور بعد از تماشای فیلم بازی اولشان برابر استرالیا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند:" تماشای چنین بازی هایی به ما کمک می کند تا اشتباهات خودمان را اصلاح کنیم. وقتی بازی را تماشا می کنیم احساسات متفاوتی بوجود می آید. وقتی می بینیم که می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اعتماد به نفسمان بالاتر می رود."

او درباره بازی بعدی تیمش ضمن تمجید از ازبکستان گفت:" آن ها حریف سختی هستند." او می داند که این یک چالش بزرگ برای تیم ملی هند خواهد بود:"ازبکستان با استرالیا متفاوت است اما با این وجود می دانیم که حریف سختی برایمان هستند."

شاگردان ایگور استیماچ در اولین دیدارشان در جام ملتهای آسیا با ۲ گل مغلوب استراالیا شدند.

برچسب ها
کد خبر : 668
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار