loader
04:35
0
کد خبر : 1007

تاجیکستان – لبنان؛ کورسوی امید برای صعود

اختصاصی / دو تیم لبنان و تاجیکستان امشب آخرین دیدارشان در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کنند و هریک فقط برای برد می‌جنگند.

تاجیکستان – لبنان؛ کورسوی امید برای صعود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز و در آخرین بازی دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، دو تیم تاجیکستان و لبنان به مصاف هم خواهند رفت.

در شرایطی که هر یک از این دو تیم، در دو بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند، هریک از آنها برای آنکه بتوانند به صعود امیدوار بمانند به برد در این بازی نیاز دارند. چرا که در بازی همزمان، چین و قطر با هم روبرو می‌شوند ودر صورت باخت چین، برنده بازی لبنان و تاجیکستان شانس صعود به دور بعد را خواهد داشت.

اولین مصاف

بازی امروز، اولین رویارویی دو تیم تاجیکستان و لبنان در جام ملت‌های آسیاست. لبنان تا به امروز تنها یک بار توانسته تا مقابل حریفی که برای اولین بار مقابلش قرار می‌گیرد، به پیروزی برسد و در اولین مصافش با رقبای جدید به یک برد، سه باخت و سه تساوی دست یافته بود که تنها برد هم به پیروزی ۱-۴ مقابل کره‌شمالی در جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد.

صعود به دور بعد

در صورتی که تاجیکستان به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند، آنها چهارمین تیم در قرن بیست و یکم خواهند بود که در اولین دوره حضورش در جام ملت‌ها، موفق به رسیدن به مراحل حذفی شده. تا پیش از این، قرقیزستان در سال ۲۰۱۹، استرالیا در سال ۲۰۰۷ و اردن در سال ۲۰۰۴ موفق به انجام این کار شده بودند

نیاز به گلزنی

لبنان در هر دو بازی اخیرش در مرحله گروهی این دوره از جام ملت‌های آسیا در گلزنی ناکام بوده و درصورتی که نتوانند مقابل تاجیکستان نیز گلزنی کنند، این طولانی‌ترین روند ناکامی آنها در گلزنی در تاریخ رقابت‌ها خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 1007
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار